Zo ben weer wakker, haha Hebben jullie er ook van die dagen tussen dat je wel uren kan slapen. Vanmiddag even op de bak gekropen en tv aangezet. Nou ben dan echt zo weg hoor. Vanochtend een start gemaakt met ziekenhuis tassen. Moet nog wel even wat spulletjes kopen, maar dat komt nog wel. Het begin is er in ieder geval. Zo inmiddels is het alweer 1515 uur, joehoeeee grootste gedeelte van de dag alleen zit erop.
:x:x:x.... Manlief heeft deze week vrij. Maar loopt, irritant genoeg, al de hele dag te zanikken dat ie zich verveelt.... Ja duh!!! Daar heb ik ook al 3 weken last van! Gezellig dat je vrij bent hoor.......
JA weet ie ook wat wij meemaken. Geen idee samen er even lekker uit te gaan? Wandeling maken ofzo iets.
Thanks voor het meedenken! Wandeling hebben we al 2 keer gedaan vandaag (boodschappen doen en even de stad in) en dat is echt meer dan genoeg voor mij. Kost me heeeeel veel energie om door de sneeuw te banjeren en op te letten dat ik niet onderuit ga!!
Da's nog wel een idee!! Niet dat het nodig is, maar dan laat ie al heel snel weinig meer van zich horen, hahaha!! Hij was net aan het klagen dat ik al zoveel kerstkado's voor hem had gekocht en dat hij nog niets voor mij had. Heb maar heel lief met mijn oogjes geknipperd en gezegd dat dat dan misschien een heeeeeel leuk klusje is voor morgen: een lief kado voor mij uit gaan zoeken
Bah mn moeder is niet gekomen vandaag vanwege het weer Baalde ik toch wel flink van, ook al begrijp ik het wel.. maar ik had er zo naar uitgekeken.. Ik durfde ook niet goed alleen naar buiten, dus moest ik wachten tot manlief eindelijk uit zn bed was om met me mee te gaan.. op en neer naar de supermarkt en het voelde als een wereldreis, zo moe was ik! Wij gaan woensdag a.s. al kerst vieren bij mn vader. Het kwam niet anders uit, zowel mn man als mn broer moeten met kerst werken. Ik ben aankomend weekend alweer 37 weken dus verder houden we het rustig. Op de dagen dat mn man moet werken ga ik lekker bij mn vader langs, anders zit ik ook maar zo alleen (en hij ook).
Ben benieuwd met wat voor een kadootje hij thuis komt Evelientje. Mijn vriendin is gisteren ook niet geweest vawege het weer, bah niets aan. Als ik naar buiten kijk vind ik het prachtig hoor die sneeuw, maar begin er nu toch wel goed zat van te worden aldoor maar thuis te zitten. En afhankelijk van mijn man te zijn. Moet nog wat spulletjes kopen voor ziekenhuistas, maar kan gewoon niet naar centrum. Op en neer lopen wordt voor mij nu echt te veel. Mijn vader zit ook alleen thuis, maar woont een half uur bij mij vandaan en kan ik nu helaas ook niet heen.Voor de rest is iedereen aan het werk. Mijn vriendin is ook hoogzwanger dus tja die komt er uiteraard ook niet uit met dit weer. Nou maar weer zien waar we ons vandaag mee kunnen vermaken.
Joehoeee heb de kleertjes voor ons kleine mannetje binnen va Esprit. Wat is dat leuk!!! Heb gisteren onze tassen ingepakt dus zijn er klaar voor . Maar zal nog wel een paar weekjes moeten wachten, soms denk ik: kom nu maar gewoon. Ben zo benieuwd naar hem!!
Zo, hier ben ik weer! Hoe is het met de verveling? Hier nog steeds aanwezig, hahahaha! Via een ander topic op deze site wel een leuke bezigheid gevonden www.morphthing.com, kun je best wat uurtjes zoet mee zijn !!! En gelukkig is de sneeuw verdwenen en kan ik straks weer een stukje gaan fietsen! Heerlijk!!
Bij mij doet deze het niet ligt aan het formaat ofzo had hem al in een andere topic gezien maar als hij het doet is het denk inderdaad goed tegen verveling haha. Verder gaat alles hier zijn gangentje lekkere dagen gehad goed gegeten en veel rennie's ingenomen kan nu ook wat makkelijker naar buiten effe frisse neus halen. Ik heb nou steeds vaker het gevoel van wat als het nu begint en ben in de supermarkt ofzo was net in het zieknhuis voor ctg en een echo maar kleine man ligt er helemaal klaar voor van mij mag hij komen maar wel in 2010 haha
Hier ook nog steeds aanwezig, maar ik ben erg blij dat de sneeuw weg is, nu kom ik tenminste weer eens buiten! Met de feestdagen was manlief ook vrij veel thuis dus ik heb me niet echt verveeld, nu nog de jaarwisseling en dan mag onze kleine vent wel komen!
Even weer zeuren hoor.... Ik voel me echt de laatste 2 dagen zo bescheten... Zie er niet uit, donkere wallen onder m'n ogen, hartstikke moe 's avonds (terwijl ik niet veel meer doe dan een beetje internetten, stukjes fietsen en tv kijken) en manlief zegt steeds: "schatje, je ziet er beroerd uit, moet je niet eens naar bed..." (ik hou ook van jou hoor) Echt zooooo irritant!! En we gaan in principe op oudjaarsavond bij een vriendin eten, maar daar heb ik echt zoooooo geen zin in, de hele avond 'gezellig' gaan zitten doen (terwijl ik echt snak naar een moment waarop ik lekker andere mensen om me heen heb die tegen me aan kletsen enzo, zo debiel!!) Ze vindt het trouwens best heel spannend, begon al over dat ze het best leuk zou vinden als de bevalling begint als we met z'n allen zitten te eten, want dat is toch wel fijn dat ze er dan voor me kunnen zijn. Nou... ik heb maar gezegd dat ik denk dat ik niet de gezelligste ben als ik weeën heb en dat ik dan niet van plan ben om te blijven hangen!!! Gelukkig woont ze een paar huizen bij ons vandaan, dus ben ik zo thuis als het nodig is, hihihi!!!
o spannend zeg en zijn er al signalen van een bevalling, ik loop nu 2 dagen met veel harde buiken soms kan ik niet eens normaal opstaan als ik even gezeten heb en als klap op de vuurpijl de sneeuw is weer terug, moet om 9 uur in het ziekenhuis zijn voor een ctg mag wel vroeg weggaan haha
Zo ben er ook weer. Ben 2 dagen opgenomen geweest in het ziekenhuis. Hield plotseling veel vocht vast en was erg benauwd. Dus kon ik bij controle direct in het ziekenhuis blijven. Maar na vele onderzoeken niets kunnen vinden longen verder prima en is de benauwdheid weer afgezakt. Mocht gelukkig gisteravond weer naar huis, maar moet het de laatste 4 weken wel rustig aan doen. VAndaag is manlief jarig, dus vanavond een handjevol bezoek. De rest komt niet vawege het weer of vanwege mijn ziekenhuisopname haha. Goh evelientje, spannend zeg dat je 2 dagen over tijd bent. Hoop voor jou dat de kleine zich snel meld. Wiebertje, hoop dat jouw controles in ziekenhuis goed waren en idd baal ik ook dat de sneeuw weer terug is, maar ja.
@ Wiebertje : spannend hoor!! Ik hoop voor je dat het doorzet! @ Tammetje: jeetje wat balen zeg... Rustig aan doen (lekker veel filmpjes kijken enzo de komende dagen en jezelf goed laten vertroetelen!! Wij komen net uit het ziekenhuis. Waren echt ervan overtuigd dat er vandaag een datum gepland zou worden voor een ks volgende week. Hebben we een andere gyn en die zegt weer dat er volgende week 'weer eens verder gekeken wordt' en dat we het dan moeten gaan hebben over inleiden of ks. Terwijl de eerste gyn heel duidelijk heeft gezegd dat inleiden bij een stuit echt geen optie is... Dus! Lekker beleid hier in het ziekenhuis! Maar goed! Maandag zien we wel weer verder! Hopelijk heeft die kleine zichzelf dan allang gemeld.....
Zo de verveling is hier weer helemaal terug, bah. Manlief is maandag weer aan het werk gegaan, helaas. zat zijn vakantie erop. Dus zi ik weer veel alleen thuis. Kan niet veel meer doen, dus de dagen kruipen echt voorbij. Lig nu ook nog steeds op bed, tja wat moet ik anders. Laat de kleine maar heel snel komen!! @Evelientje hoe staat het er bij jullie voor???
Hier slaat ook de verveling toe en met dit weer kun je ook niet zoveel doen!! Maar gelukkig we zijn niet alleen Is het een idee dat ieder met wat leuke ideeen komt wat je eventueel thuis kunt doen?? Ik krijg altijd zin in iets als ik het ergens zie staan snappen jullie? dus bijv. Taart bakken, fotoboek maken, cd's sorteren, kast (nog eens) opruimen. Misschien komen er meer met leuke ideeen?! Hoe staat het er nu bij jullie voor?