Pff ik heb voor de rest van mijn zwangerschap rust voorgeschreven gekregen en ik ben het nu al zat :S En tja hier ook al wat verveling.... Krijg vanmiddag gelukkig een hele stapel dvd's die ik dan maar een beetje ga kijken....
Bij mij valt het nu wel mee met de verveling.. 's nachts slaap ik slecht dus overdag slaap ik vaak nog even en verder houd ik het huis schoon en ga ik naar de supermarkt. Niet zo spannend, maar de dagen vliegen voorbij! Ik ben telkens weer verbaasd dat ze zo snel voorbij gaan.. denk dat ik eraan gewend ben dat ik de hele dag niets (bijzonders) doe?
Hier begint de verveling ook weg te zakkenl. Inderdaad alsof je eraan went dat je de hele dag niets kan doen. Zit nu ook alweer 19 weken thuis, en heb nog wel ff te gaan. Pff. Komt goed.
Bij mij is het grootste probleem dat ik altijd een bezige bij ben, maar dat sinds 1,5 week niet meer kan. Ben erg snel moe. Vandaag een beetje opgeruimd in huis en net eventjes naar de supermarkt geweest. Dan heb ik het alweer gehad. Wil morgen even de gordijnen en ramen wassen aan de binnenkant beneden. Lekker fris dan weer. En moet morgen weer naar de VK.