whahahaha! Bizar! Ik had vroeger een penvriendin in Friesland en die mocht van haar ouders niet bij ons (toen Amsterdam) op bezoek omdat die ouders geloofden dat er in Amsterdam allemaal lijken in de gracht dreven.... rare mensen!
ik woon nu in HH en ga straks in BOZ wonen, zegt dat genoeg?? Ik kom oorspronkelijk ook uit BOZ en ga het toch te veel missen, zeker na 11-11 weer vrijdag
Ik weet waar je bedoeld .... Maar carnaval in BOZ is iets aparts heb ik gehoord! De vrouw van mijn baas komt er vandaan en hun gaan daar ook altijd carnavallen. Ik ken de verhalen. Maar leuke stad hoor!, ik winkel er graag Ik heb er ook een paar vrienden wonen op de zuidsingel? volgens mij heet die straat zo... je kijkt vanaf hun balkon zo op 'de maagd'
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik zelf ook niet in zo'n wijk zou willen wonen maar om jullie vreugde zo te verpesten met die opmerkingen vind ik wel gemeen..
Zuid singel, ja klopt idd. Das in de stad. Carnaval is hier heel bijzonder idd, en wij vinden het andere carnaval ook "raar"
Laat die mensen eerst maar eens naar zichzelf kijken die dit soort dingen zeggen! Ik ga mijn dochter echt wel leren om voor iedereen respect te hebben of ze nu blank, donker.. of groen met blauwe stippen zijn! Ik hoop voor jullie dat jullie het worden!
en weetje wat het is, mensen denken altijd dat ze een mening mogen geven zolang het nog geen done-deal is!...in dit geval dus over de wijk waar jullie heen gaan...bij ons over de babynaam vertel je het aan je schoonzus gaat ze doodleuk andere suggesties geven omdat ze onze naam niets vind...echt he ik vroeg niet omjemening maarja die denken ze wel te moeten geven zolang het nog geen done-deal is...ze denken je nog te kunnen bekeren
Oh dit is ook heel herkenbaar! erg he en dan gelijk de naam afzeiken die jij zo mooi vind. Mijn moeder deed dit dus :x
Sjeeeeeeeees wat een opmerking zeg dat verpest meteen je humeur. Typerende van dit soort mensen is dat ze nooit in contact geweest zijn met een buitenlander behalve wat ze lezen in de Telegraaf en wat ze zien in de Media en meteen hebben ze hun mening klaar. Mensen die op Wilders stemmen zijn in mij ogen mensen die hun verstand op nul hebben staan want wat kan die man voor onzin uitkramen. Mocht hij echt gaan regeren dan hou ik mijn hart vast. Succes hopen dat het doorgaat
nou lekker kortzichtig idd. ik zou ook zo gereageerd hebben hoor. meid ik hoop dat jullie het huis krijgen. spannende tijd nu he
Mamavankeano, o ja dat is ook zoiets lekkers, waarom niet gewoon enthousiast zijn he. Pluis, het.ergste is dat het helemaal niet zo is. Het huis wat wij gezien hebben ligt in een heel ander stuk van de wijk. Niet dat het mij uit zou maken, maar deze mensen roepwn al voor ze uberhaupt weten waar het over gaat. Rihana, haha dat.van de telegraaf vind ik wel een goeie.s het zal vast niet bij iedereen zo zijn, maar zulke mensen zijn het wel ja
Jeetje, wat ontzettend kortzichtig zeg! Buiten dat dit nogal racistisch is om te zeggen vind ik het ook belachelijk dat ze jullie enthousiasme zo de grond in trappen! :x Ik heb zelf op een 'zwarte' school gezeten (vind ik ook al zo stom klinken), ik en een ander meisje waren de enige blanken. Ik heb een geweldige tijd op die school gehad en ben er niets minder van geworden! Ik vind ook dat het juist goed is om op te groeien met meerdere culturen om je heen. Want dat is gewoon zo in Nederland, dat er ontzettend veel culturen zijn! En dan kun je wel je kop in het zand steken, maar ja.. Laat je niet gek maken hoor!!
Oké,als het ook nog eens niet waar is moeten ze helemaal niets zeggen. Ik moet wel eerlijk zeggen..mijn beste vriendin wilde een paar jaar geleden helemaal alleen in een bepaalde straat in Rotterdam gaan wonen en toen heb ik ook gelijk gezegd: "daar moet jij echt niet in je eentje gaan zitten!" Toen is ze gaan Google-en en begreep ze wat ik bedoelde..
Maar heb je er ooit zelf gewoond bijv? Mensen zeggen dat namelijk ook van mijn straat, alsof je hier dagelijks het risico loopt om neergeschoten of verkracht te worden, terwijl die 'zogenaamd enge mensen' gewoon heel aardig zijn. En ja er word gedealed en er hangen een stuk of 6 camera's en er zijn soms wat akkefietjes, ik heb het reuze naar me zin hier verder en heb nergens last van.
umm85 sja persoonlijk zou ik toch niet in een wijk willen wonen waren gedeald word hoor. Ikzelf ben in een net gedeelte van een wijk die ook heel slecht bekendstaat opgegroeid. Maar wij kwamen dus wel in contact met "dat soort" mensen (en daar bedoel ik dus geen buitenlanders mee maar echt de onrustzaaiers en de drugsdealers/gebruikers). Wij dachten vroeger dat dat normaal was. En ik mijn puberteit toen ik me ging afzetten tegen mijn ouders ging ik expres met zulke mensen om... Ik zou dat niet willen voor mijn kinderen.
dealen gebeurd overal.... ZELFS in de netste wijken. dat is juist het leuke... als je eens wist hoeveel "kakkers" ...de nette kantoor "types" coke snuiven...
Ja ik zeg eerlijk, mijn kinderen spelen hier niet buiten. Tegen de tijd dat ze wel zelfstandig naar buiten mogen wonen we hier als het goed is niet meer. Overigens heel erg misschien haha, maar ik woon praktisch tussen de dealers het zijn soort van mn buren. Het zijn ook geen junkies of echte onrustzaaiers, denk dat dat meer de probleemgebruikers zijn en die zie je hier niet zo op straat. Het zijn wel mannen waar je normaal gesproken een blokje om voor loopt maar ondertussen plukte ze wel mijn dochter van de straat toen ze van me was weggerend en een drukke weg dreigde op te rennen (was toen hoogzwanger). Het is niet zo zwart/wit als dat men soms denkt, dat probeerde ik te zeggen. Daarbij voel ik me hier veiliger als dat ik bijv hier aan de rand van de wijk zou wonen in een duurder huis. Mensen kennen elkaar hier, mensen die hier niet vandaan komen herken je ook direct door het gedrag en dan val je ook op.
hier is ook geen sprake van dealen en dat soort dingen hoor, daar zijn wel weer andere wijken voor maar het gaat puur om het feit dat er een aantal mensen wonen met een buitenlands uiterlijk en nu druk ik mij dus netjes uit. Ik wil niemand kwetsen dus de letterlijke woorden van wat er buiten de tekst in de OP staat, laat ik achterwege. Alleen al de opmerking: dat zijn allemaal criminelen en die houden allemaal de kinderen op tot middernacht. Ik vind dat toch zo simpel he??