We hebbe met 13wkn geslachtsbepaling gehad met de nub theorie hoe betrouwbaar is die? Hij zei dat hij het voor 95% goed had
Mits goed uitgevoerd en het kindje er goed voor lag, kan het met 13 weken voor 80% goed voorspelt worden. Ik zou hier trouwens niet volledig op vertrouwen hoor. Deze zwschap had ik een echte meiden nub met 12+5 maar het is toch echt een jochie!
Ik zou het met een korreltje zout nemen, echt voor de fun doen!! Bij mij klopte de voorspellingen ook niet... 50-50 kans dat het juist geraden word😏 chineze geslachtskalender klopte overigens ook bij al mijn kids niet.
Hier met 13 weken geslachtsbepaling laten doen. Ze heeft 2 tellen tussen de beentjes gekeken maar had het idee dat ze daar over twijfelde. Daarna keek ze naar de nub en zei ja een meisje. En op het einde zei ze; het lijkt op een meisje. Nou daar betaal je dan voor...Hoop maar dat het echt een meisje is met de 20 weken echo. Ben nu al zo op een meisje ingesteld.
Bij mij klopte het ook met 14,2, duidelijk een piemeltje. Ze kon het goed zien van onderaf tussen de benen. Ook heeft ze de stand van de nub bekeken en de flow in de navelstreng aangezet. Wij waren namelijk mega verbaasd dat we dit keer een jongetje krijgen en konden het bijna niet geloven 😁
Oh had ik ook!! Dag daarna meisjes kleding gekocht, maar het bleek toch echt een jongetje te zijn met de 20 weken echo 😋
Hier klopte de nub theorie niet. Iedereen voorspelde een meisje, op 1 na. En het is duidelijk een jongen.