Aaahhhh word gek van mezelf!! Begin december hebben manlief en ik besloten dat we voor een tweede wondertje gaan. Kleine meid is net 1 geworden, helaas gaat daar niet alles goed mee, maar iets waar we weinig aan kunnen doen, en afwachten wat de toekomst brengt. De wens voor een groot gezin is er heel lang. Het maakt me aan de ene kant niet uit als het nog wat langer duurt, en aan de andere kant maak ik me weer gek door dat zwanger worden.... echt niet fijn!! Dit is ronde 2 en ben nu alweer helemaal hyper van dat zwanger worden. Bij de eerste duurde het ook dik 'n jaar, en toen heb ik me er op een gegeven moment bij neergelegd, en hup die ronde zwanger...!! Als ik nu niet zwanger ben kan ik iig lekker carnaval vieren denk ik dan, aan de andere kant wil ik niets liever dan weer zwanger zijn. Het maakt me niet uit als er dik 2,5 jaar tussen zit, maar ook wel leuk als ze heel dicht bij elkaar zitten, lekker tegenstrijdig dus allemaal!!! Zo even lekker geklaagd, hahah!! Wat kan je toch onzeker worden van dat zwanger worden, jemig!!
Ik snap helemaal wat je bedoeld!!! Pff wat een ellende he dat wachten....wij zitten nu in ronde 7 en ik was ook al hyper vanaf de eerste ronde...en het wordt er niet echt beter op kan ik je zeggen!!! Ik ben er af en toe zo ongeloofelijk klaar mee..al die stress en vage symptoompjes die je helemaal gek kunnen maken die laatste week van je cyclus...:x Elke maand neem ik me ook voor om niet voor mijn nod te testen, en ik verbaas gewoon mezelf dat ik het dan toch doe...toch gewoon mezelf niet in de hand kan houden... De vraag hoelang het deze keer gaat duren voordat je weer zwanger raakt en of het uberhaubt wel gaat lukken...zoo vermoeiend!! Ik ga deze maand wel echt proberen er zo weinig mogelijk mee bezig te zijn..hopelijk lukt dat deze keer wel.. Heel veel succes!!!
Herken het jezelf gek maken helemaal. En wat kan je lichaam je voor de gek houden!! Hier ook enorm veel testen er doorheen gebrast omdat het die ronde toch echt eens raak moest zijn omdat het toch weer anders voelde dan de vorige. En volgende ronde voelde natuurlijk weer anders. Kon je maar gewoon een datum te horen krijgen waarop het zou lukken. Dan hoef je niet elke maand in spanning te zitten en weet je dat het op den duur toch goed komt...
Ik herken dat helemaal vanuit het eerste jaar. Ik moet zeggen dat ik er nu van uit ga dat het gewoon niet gelukt is. Bij mij zijn zo'n beetje alle zwangerschapsverschijnselen wel langs gekomen Maar, ik had wel bij zowel mijn eerste als tweede zwangerschap vergelijkbare verschijnselen, dus daar let ik nu wat meer op. Als die er niet zijn, dan ga ik er gelijk van uit dat het niet gelukt is. Komt de klap ook niet zo hard aan. En tja, nu maar hopen dat als het straks weer een keer raak is, ik de zwangerschap ook een keer mag voldragen, maar dat is weer een ander verhaal Groetjes Patricia