8 weken Bang broek gaat weer dicht

Discussion in 'Eerste symptomen' started by boni, Mar 16, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. boni

boni Actief lid

Feb 23, 2015
    188
    0
    0
    werkt bij supermarkt
    zegiklieverniet
    Hallo allemaal, ik loop mezelf wel gek te maken vandaag.
    sinds week 6 was ik echt enorm opgeblazen, daardoor ging het knopje van mijn jeans ook echt niet dicht.

maar vanmorgen ging het dicht zonder probleem en heb zelfs nog over :(. vandaag voel ik me ook niet zo zwanger als de andere dagen. nog niet misselijk, of bleh:( leuk zon goede dag maar het maakt me wel heel bang. Vorige keer datt mis ging was rond 10 weken.

zijn er nog vrouwen die plots niet meer dat opgeblazen gevoel hadden? en waren jullie ook ongerust en bleek het toch goed te zijn.

mijn echo is volgende week woensdag. nog een spannende week:(

2. Nobely

Nobely Actief lid

Nov 13, 2015
    442
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik was de eerste weken met vlagen ook heel opgeblazen. De ene dag meer dan de andere, ik herken het dus wel.

3. Bien1990

Bien1990 Fanatiek lid

Oct 8, 2015
    1,089
    391
    83
    Ik herken het hoor meid. Had in het begin gigantisch opgeblazen gevoel. Nu niets meer (kan al mn kleding gewoon aan), borsten zijn ook rustiger en langzaamaan krijg ik iets meer energie (wisselt per dag).

Echo gisteren was gewoon prima. Het moet allemaal een plekje vinden dus zal er wel bij horen! Sterkte met wachten!

4. boni

boni Actief lid

Feb 23, 2015
    188
    0
    0
    werkt bij supermarkt
    zegiklieverniet
    dank je Nobely stelt me klein beetje gerust.

Hayhay Bien, wat leuk we schelen gewoon een dagje hihi. Wat leuk om te horen dat de echo goed was :D wanneer is je volgende echo? o ik hoop ook zo een mooie echo te hebben. feit dat je ook gewoon je kleding weer aankan zoals ik nu , geeft me een gerust gevoel. dank je

5. Givenchy

Givenchy Bekend lid

Jan 28, 2016
    873
    0
    16
    Hier hetzelfde, kan mijn normale broeken nog steeds aan het opgeblazen gevoel verschilt per dag..
    de ene dag mijn riem iets losser als de andere dag...snap je angst wel..
    Maar zou me er niet te druk over maken.. de ene dag zitten bv je darmen ook voller dan de andere..

6. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

Jul 13, 2015
    2,576
    907
    113
    Had ik ook! Zijn je darmen... Ik voelde me zo dik al! En met 12 weken was ik weer plat.

Zegt helemaal niks! Ook wisselende symptomen niet

7. Rebelleflower

Rebelleflower Fanatiek lid

Sep 26, 2015
    1,256
    2
    38
    Female
    Bij mij was het de ene dag ook meer dan de andere dag.
    Merk nu dat ik echt meer een zwanger buikje krijg ipv een opgeblazen darmen buik. Kon duidelijk verschil zien op de foto's die ik maakte met 12 weken en nu laatst met 13 weken.
    Vind me buik nu ook pas leuk worden haha!

Maak je dus niet teveel zorgen dat is niet goed voor je :) Geniet!

8. boni

boni Actief lid

Feb 23, 2015
    188
    0
    0
    werkt bij supermarkt
    zegiklieverniet
    dank jullie wel voor de geruststelling dames ;) het is zooo spannend. Aanstaande woensdag echo. Toch wel bang hoor, bij onze vorige zwangerschap was het slecht nieuws bij de 2de echo. Maar ik probeer positief te blijven. hoop zooo erg een gezond kleintje te zien.

9. Givenchy

Givenchy Bekend lid

Jan 28, 2016
    873
    0
    16
    Spannend! Het gaat vast goed deze x... Heb vertrouwen.

10. Fleurtje03

Fleurtje03 Actief lid

Jan 31, 2016
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vraag me af hoe t gegaan is? :)

Ben zelf nu 8w4d en m'n misselijkheid is vrijwel weg en eetlust komt weer wat terug. Maak me ook zorgen. Buikje is er wel maar voelt iets minder opgeblazen. Herkennen jullie dit? Moet ik me zorgen maken? Maandag eerste echo

11. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

May 23, 2014
    3,426
    920
    113
    Haaglanden
    Waarschijnlijk je darmen. Je lichaam doet gekke dingen met je 😅

12. boni

boni Actief lid

Feb 23, 2015
    188
    0
    0
    werkt bij supermarkt
    zegiklieverniet
    Hay fleur. Maak je Idd geen zorgen. Wat de dames vertellen klopt helemaal. Buikie komt en gaat hier :) echo was geweldig en kleintje bewoog al hihi. 2dagen geleden platte buik en nu gaat de broek weer niet dicht. Darmen spelen spelletje denk ik.

13. Fleurtje03

Fleurtje03 Actief lid

Jan 31, 2016
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat je me geruststeld, dankjewel meid! :) wat fijn dat je echo goed is en je kleintje al beweegt, dan wordt t allemaal nog wat werkelijker he! :) krijg maandag de echo erg spannend! Zie zelf al echt n beginnend buikje (van de darmen dan wel maar toch hihi) en ben savonds toch wel erg blij als m'n knoop los mag van m'n broek hihi ;)

14. boni

boni Actief lid

Feb 23, 2015
    188
    0
    0
    werkt bij supermarkt
    zegiklieverniet
    O wat spannend! Laat alsjeblieft weten hoe het ging he :D en o Ja die knoop losmaken... Leukste moment van de dag hihi ;)

15. Fleurtje03

Fleurtje03 Actief lid

Jan 31, 2016
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zal iets laten weten ;) ja dan ben je echt blij he haha. Vandaag valt t mee met m'n opgeblazen gevoel, maak je je meteen druk.. Erg he.. Ik zal toch moeten afwachten..

16. boni

boni Actief lid

Feb 23, 2015
    188
    0
    0
    werkt bij supermarkt
    zegiklieverniet
    hay lieve fleurtje hoe ging het :)

17. Bien1990

Bien1990 Fanatiek lid

Oct 8, 2015
    1,089
    391
    83
    We lopen niet meer helemaal gelijk! Ben paar dagen teruggezet tijdens de termijnecho. Langere cyclus of latere innesteling. Wel al een bewegelijk mini-mensje, schitterend.

Enne over die buik...ik heb gisteren twee zwangerschapsbroeken gekocht aangezien enkele spijkerbroeken aan het eind van de dag echt knellen. Wat een opluchting is dat zeg, superfijn die broeken xD

18. Fleurtje03

Fleurtje03 Actief lid

Jan 31, 2016
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai hai! Eindelijk kan ik t plaatsen hihi ;) de echo afgelopen maandag was helemaal goed! Dubbel zo goed eigenlijk want we zagen niet 1 maar 2 hartjes kloppen! We krijgen dus niet 1 maar 2 mini's! Helemaal blij maar toch wel ff wennen aan t idee hihi :)

19. Bien1990

Bien1990 Fanatiek lid

Oct 8, 2015
    1,089
    391
    83
    WOW geweldig! Dat is helemaal leuk nieuws, gefeliciteerd!

20. boni

boni Actief lid

Feb 23, 2015
    188
    0
    0
    werkt bij supermarkt
    zegiklieverniet
    Goedemorgen bien o had ik ook. Bij de eerste echo was volgens Mijn cyclus 7 weken en dan terug naar 6.2. Maar wat leuk dat je een mooie echo had. Geweldig om beweging te zien he :D. Zo Pff als ik Jou hoor wil ik ook.al zon broek halen. Tis wat je zegt het einde van de dag is echt ongemakkelijk.

Waow fleurtje! Wat geweldig ! :D zoals je zegt dubbel geweldig hihi.

Morgen hier hartje luisteren. Ben natuurlijk beetje bang dat Er iets zou zijn. Maar dat heb je bij elke echo Wel denk ik

Share This Page