BLEGHHHH weer niet gelukt :-(

Discussion in 'Zwanger worden' started by Juffertje83, Aug 22, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Juffertje83

Juffertje83 Bekend lid

Jan 20, 2010
    637
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bah, vanochtend vroeg weer ongesteld geworden :( Heb al die tijd nooit gejankt en gedacht "het komt wel..." maar vanochtend voelde ik de tranen toch prikken.... Deze maand goed geklust met behulp van ovulatietesten en toch is het niet gelukt.... balen!!!!!!!!!!!!!!! :x

2. Pinjo

Pinjo Bekend lid

Jan 5, 2008
    672
    0
    16
    Agh, balen meid! Ik ken het gevoel hoor en heb hier ook wel eens wat traantjes geplinkt als ik weer ongi werd. Helaas heb ik geen recept om dat rotgevoel weg te halen. Jezelf lekker verwennen vandaag en probeer hoop te houden en alvast vooruit te kijken naar de volgende ronde. Als het goed is heb je over 2 weken weer een kans!

3. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    3,330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Wat naar voor je... Hopelijk de volgende ronde wel, of de ronde daarna... Hoop houden!

4. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

May 20, 2010
    3,789
    1
    36
    Wat vervelend zeg!!
    Ik hoop dat het komende ronde raak is voor jullie !

5. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

Nou weet precies wat je voelt hoor!
    ik heb tot nu toe ook nooit echt rot gevoelt, maar door die testen had ik wel de hoop.

kop op en op naar de volgende ronde, moet je maar denken.
    verwen je zelf lekker met chocolade of iets anders!

6. MammaJo84

MammaJo84 Niet meer actief

Heel herkenbaar hoor. Wij zitten nu ook in ronde 8 (ook in januari jl. gestopt met anti-conceptie) en ik ben ook elke maand vreselijk teleurgesteld als ik weer ongesteld word.
    Sterkte meis en heel veel succes voor de volgende ronde!

7. Juffertje83

Juffertje83 Bekend lid

Jan 20, 2010
    637
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dankjewel meiden!! M'n vriend is lief en heeft lekker thee gezet, ontbijtje gemaakt en ik heb een reep chocolade gegeten :D
    Het is echt zooooooo balen! Maarja... volgende maand weer extra goed ons best doen!

8. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

wat jammer meid, kan heel goed voorstellen hoor dat je daarom verdrietig bent! hopelijk ben je snel zwanger

9. mol81

mol81 Niet meer actief

Hier hetzelfde, maar na zoveel rondes begint het (helaas) te wennen. Op naar ronde 16...

10. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

Mar 21, 2010
    1,614
    0
    0
    weet hoe jij je voelt, na 6 dagen overtijd en een vage test werd ik toch ongesteld...
    wij gaan nu ronde 16 in, terwijl bij de andere kids het meteen gepiept was

11. Juffertje83

Juffertje83 Bekend lid

Jan 20, 2010
    637
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik weet dat ronde 8 eigenlijk nog wel meevalt. Er zijn er die veel langer bezig zijn... maar toch... bij sommigen is het zo gepiept... En alleen die verhalen hoor je dan zo vaak... dat je soms denkt: waarom zij wel en ik niet? Het is iedereen van harte gegund hoor, maar wij willen ook zo graag snel zwanger worden!

12. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

ach weet je het ene lichaam is het andere niet.
    wij zijn nu bijna een jaar bezig en iedereen om me heen word zwanger. leg me erbij neer dat het onze tijd nog niet is ofzo.

het komt wanneer het komt! ( manliefs woorden)

Share This Page