ik moet en zal vanavond kibbeling eten. haha daar heb ik al de hele week mn zinnen op gezet. Nou heb ik net vrienden van ons beloofd dat ik vanavond voor het eten zorg, maar heb even totaal geen inspiratie wat ik bij die kibbelinng wil eten? ideeen?
Wij eten kibbeling altijd op een broodje met net wat voor sausjes ik in de koelkast heb staan. Of idd met friet en salade, ook lekker!
Patat of gebakken aardappeltjes sperziebonen en knoflook saus vind ze heerlijk met knoflook saus. Hmmm krijg gelijk trek in kibbelingen.
Inderdaad friet of gebakken aardappels. Wedges, ook lekker. En een salade, of misschien broccoli? En natuurlijk een dikke portie knoflooksaus
MMmM, ik krijg nu al zin.... Wij eten ze hier altijd met worteltjes en gebakken aardappeltjes. En als ik geen zin heb, gewoon met een broodje en wat sla of stukjes komkommer ofzo.... Smakelijk eten!
Waarom lees ik dit topic ? Nu heb ik trek in kibbeling op brood met knoflooksaus! Maarja het regent me te hard om voor een zakje kibbeling baby en mezelf in te pakken en 20 minuten te lopen. Met friet of gebakken aardappeltjes vind ik het ook erg lekker met een salade erbij . Doperwtjes en worteltjes vind ik er zelf ook wel lekker bij.
He ik zat net te denken wat ik zou gaan lunchen. Heb nu zin in kibbeling... Bij het avondeten doen wij het met patat of met doperwtjes en worteltjes.
Een lekkere groene salade met tomaat, komkommer, fijngesnipperd uitje, wat kruiden...En remouladesaus ernaast natuurlijk! Ik vind kibbeling ook lekker maar de laatste keer dat ik het at was het in van dat vieze oude vet gebakken en sindsdien hoef ik eigenlijk niet meer, bah wat was dat ranzig
kibbeling eten we hier gewoon zo, meer als lunch of lekker tussendoor een keer. maar anders zou ik er wat friet en salade bij doen
Wij eten het nooit als avondeten meer als tussendoortje of lunch. Patat lijkt mij er niet lekker bij wordt het een veels te vette hap!
o heerlijk krijg er ook erg zin in doe het vaak met gekookte worteltjes en aardappel puree dat vind ik onwijs lekker