bleh harde stukjes in je voedsel

Discussie in 'De lounge' gestart door zwangerregnawz, 12 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snne

Snne Bekend lid

10 feb 2011
    840
    8
    18
    NULL
    NULL
    Owhhjaah Baah!!! In broodjes bapao zit het ook vaak.. had ze een tijd niet gegeten daarom. Dacht laatst laat ik het weer eens proberen (ander merk)... Toch weer van die vieze onverklaarbare harde stukjes. Nu eet ik ze echt nooit meer blegh

2. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    ja..... t leven is hard....

3. Within

Within Niet meer actief

Dat heb ik juist met yoghurt enz... "Met stukjes fruit" Blegh.
    Wil je mij echt over m'n nek hebben, hou het velletje op de warme melk...

Ik heb een paar kiezen gebroken op stokjes in de krentenbollen. Eet ze bijna niet meer, altijd raak bij mij.

4. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Wow wat een geruststelling als ik jullie berichten lees, dacht altijd dat ik de enige was. :)

Krentenbollen: afschuwelijk dat gekraak.
    Appeltaart: heb gegeten en gedronken als ik zo'n scherp stukje van het klokhuis in mijn mond krijg.
    Jus d'orange: gruwel van vruchtvlees bah bah
    Brood: scherpe stukjes granen, meestal in volkorenbrood. Ieuw

Maar voor de rest is er niets mis met me hoor en eet ik bijna alles. :p:D

5. Versluis

Versluis Fanatiek lid

10 jul 2011
    1.924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Ik heb het een keer gehad (al een hele hoop jaar geleden) met cashewnootjes. Ik was lekker aan het smikkelen en pak er een paar uit het zakje, heb ik een hele klont vast met haren en brokken zout erin vast. Ik ben naar de wc gerend en heb zo alles uitgespogen. Ook heel lang die nootjes niet meer gekocht en gegeten.

En een keer met brood van de warme bakker, alleen heeft die zijn haar geföhnd boven het deeg denk ik. Weer een lekkere hap willen nemen en dan een lange haar vanuit je mond kunnen trekken die dus aan de andere kant nog een heel eind in mijn boterham zat. Ik krijg de rillingen nog als ik er te lang aan denk, brrr.

6. Versluis

Versluis Fanatiek lid

10 jul 2011
    1.924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Oh ja, yoghurt met stukjes, als ik dat in mijn mond heb, heb ik altijd het idee dat ik een mondvol braaksel heb. Nee, dat spul is niet aan mij besteed, terwijl die stukje er nog wel in horen te zitten :D

7. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Heeeel herkenbaar (appeltaart en krentenbollen vooral!)

En zo eet ik al jaren geen Mcnuggets meer, omdat ik daar 1 keer een hard stuk in vond (leek wel of ik op glas kauwde). Heb hele doosje weggegooid toen... Bleh!!

8. Appeltjes

Appeltjes Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.276
    10
    38
    ohja bah en dan vooral bij vlees iehhhhhhhhhhh

9. SuzykeQ

SuzykeQ Bekend lid

13 jan 2013
    747
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh echt smerig, bij het meeste wat jullie noemen helaas herkenbaar, alleen de yoghurt en vruchtvlees, dat vind ik juist lekker haha. maar vlees met harde stukjes, bapao's en ham en krentenbollen, ieeew

Deel Deze Pagina