Welk standje is het best om zwanger te worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ingeborghuizing, 30 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingeborghuizing

18 jan 2007
    79
    0
    0
    Oke, daar ben ik zo benieuwd naar. Ik heb gehoord gewoon op de traditionele manier en dan een kussen onder je billen, maar nou las ik ergens anders dat op zijn hondjes beter is. Wie weet dit. Sorry hoor maar dat zou ik nou wel eens willen weten!

2. Niet meer actief

ik denk niet dat een bepaald standje helpt hoor mij is verteld gewoon de vrouw onder en de man bovenop maar door rugklachten zat ik dus altijd bovenop en zie hier ik krijg er gewoon 2

3. Bibu

Bibu Fanatiek lid

18 nov 2006
    1.496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Hoi hoi,

Ik heb ook wel eens gelezen dat "op zijn hondjes" wat mee wil werken aan zwanger worden maar ik denk dat er veel meer andere factoren zijn die belangrijker zijn dan het soort standje.
    Enne... je moet ook gewoon het standje nemen waar jullie je lekker bij voelen.

Have fun, Bibu !

4. Ingeborghuizing

18 jan 2007
    79
    0
    0
    Nog iemand tips?

5. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Meis, lekker vrijen. Zwanger worden is een complex proces. Maar laat het wel een spontaan iets blijven. Als ik je topics zo op een rijtje zet, ben je behoorlijk aan het plannen, uitkienen en standjes verzinnen hihihi
    ik bedoel dit niet rot laat dat voorop staan, maar het komt wanneer het komt.
    Wie weet ben je straks een jaar verder en is je sexleven uitgeput.

6. Ingeborghuizing

18 jan 2007
    79
    0
    0
    Hoi Natasja,

Tja, ik weet het ik ben een stresskip. Wil gewoon graag zwanger worden. En al die onderwerpen kan je het wel aan zien ja, hahaha! Maar ik ben een beetje geschrokken van het feit dat ik heb gelezen dat elke dag klussen slecht zou zijn. Ik en mijn mannetje klussen elke dag gewoon omdat we daar zin in hebben maar nu ben ik dus bang dat het helemaal niet goed is en ik nooit zwanger raak op die manier

7. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Meis, ik ben al over de 1,5 jaar heen, ben toch ook niet gestresst? hihihi
    ik heb 1 keer een posi test gehad (ging snel weer mis, maar goed) en die keer hadden we 4 dagen achter elkaar gevreeen, wij hebben verminderd zaadkwaliteit en voila toch zwanger.

relax.. komt vast goed!

Elke dag klussen is niet slecht, lees maar eens het stukje we vrijen al jaren verkeerd" onder zwanger worden!

8. Niet meer actief

natasja heeft gelijk al is het heel moeilijk om het zijn beloop te laten ik was in het begin ook heel erg bezig met zwnager worden en daarom lukte het dus juist niet
    pas toen ik zoiets had van nou we zien het wel toen lukte het

9. schatje1

schatje1 Niet meer actief

heey woepie zit het bij jullie in de familie tweelingen? kussiej

10. Niet meer actief

ja maar niet direct de opa van mijn vriend was er 1 van een 2ling waarvan er eentje het dus niet overleefde
    die bleek nog een zus te hebben
    en bij mij zijn het achternicht en neef die tweeling zijn
    en dat zijn dus tweeeiige tweelingen allemaal wat dus erfelijk is
    een eiig is niet erfelijk maar kan dus ook gewon spontaan

11. schatje1

mijn vriend is er 1 van een tweeling:)

12. Niet meer actief

dan kan het wel maar meestal slaat het een generatie over dus wie weet

13. schatje1

jah haha we zien het wel he..