Hoi allemaal. Ik heb net mijn afscheidsbrief geschreven aan de kinderen en mijn man. Wat is dat zwaar en moeilijk. Op het moment gaat t heel slecht met mij en heb ik weer een ritmestoornis. De ambulance komt er zo aan, die hebben we net gebeld. Maar ik had zwaar t gevoel dat ik iets moest opschrijven voor de kinderen mocht t een x niet goed aflopen en ze t niet onder controle krijgen. Waarom ik dat hier nu meld, geen idee, ik wilde t even kwijt. Ik hoop dat ik nog lang van de kinderen kan en mag genieten maar je weet nooit hoe t leven loopt Thx voor t lezen.
Wat ontzettend verschrikkelijk en tegelijkertijd dapper dat je dat hebt gedaan. Wat een nare situatie lijkt me dat om dat besef zo dichtbij te hebben en het wel doen vind ik echt heel erg knap. Ik hoop en duim hard met je mee! We zijn in nl ver gevorderd heh in de ziekenhuizen, en ambulances zijn bijna nooit ver weg. Heel erg veel sterkte en nogmaals, ik hoop met je mee dat je maar gewoon lekker lang mag genieten nog!
Moedig! Hopelijk nog (lang) niet nodig, maar ik denk wel een soort rustgevend idee dat er iets op papier staat. Hopelijk kunnen ze je in het ziekenhuis toch goed helpen en kun je nog lange tijd van je man en kinderen genieten en zij van jou! Heel veel sterkte.
Wat verschrikkelijk, maar ik vind het zo dapper van je.. Ik hoop dat je in het ziekenhuis goed geholpen wordt en dat deze brief nog héél lang ongeopend mag blijven, dat je nog lang van je kinderen en je man mag genieten. Ontzettend veel sterkte toegewenst, dikke knuffel!
Pfoe... Dit komt binnen zeg! Wat dapper dat je een afscheidsbrief voor je gezin hebt geschreven! Hoop uiteraard dat dit écht nog lang niet nodig is... Ontzettend veel sterkte en kracht gewenst!
Jeetje, die komt even binnen. Ik duim dat de brieven nog heel lang ongeopend blijven en wens je veel beterschap.
Sterkte! Ook ik hoop dat ze nog lang ongeopend blijven liggen. Hoe gaat het nu met je? Ben je nog in het ziekenhuis?
Jeetje wat vreselijk zeg. Hopelijk is het nog láng niet nodig dat ze die brief moeten lezen. Sterkte en beterschap. Hebben ze enig idee waar het vandaan komt?
Thx dames voor t lezen. Lig nog in t ziekenhuis. Ze gaan dadelijk een cardioversie proberen. En daarna als t gelukt is mijn medicijnen helemaal omgooien.
Mag ik vragen wat voor aandoening je hebt dat je bang ben te komen te overlijden? Hoop voor je dat de cardioversie helpt!
Heel veel sterkte!, ik hoop dat ze je goed helpen en nog heel lang van je gezin mag genieten. Dikke knuffel voor nu
Hé gelukkig later nog een berichtje van je. Hopelijk lukt de ingreep goed en slaan de medicijnen daarna goed aan. Sterkte.