Ik heb pijn in mijn rechterlies een zeurende gevoel constant. Kan iemand mij vertellen wat dit kan zijn? Als ik erop druk dan is het gevoelig. Het zit een beetje op het bot van mijn vagina zeg maar het schaambot geloof ik
Hoe lang duurt dit wil het een symptoom zijn. Ik heb er nl ook last van. Inmiddels al 5 dagen. Af en aan. En ook rechts, precies zoals de topic starter beschrijft. Ik durf er echter niet op te drukken.
Maandag dus positief getest, gisteren negatief en vannochtend ook weer negatief! Maar nog geen ongi te bekennen. Ra ra hoe kan dit?
ik heb er nog last van in dit stadium...soms een tijdje niet en dan komt het weer.Soms is het zelfs zo erg als ik mijn benen optrek bijvoorbeeld tijdens het aankleden als ik in mijn onderbroek wil stappen. Gewoon lekker rustig aan doen
klinkt eerlijk gezegt als peesontsteking (liesblessure) Dit kan je best zo snel mogelijk aanpakken want als je zwanger bent dan kan je er heel veel last van hebben. Ik zelf had er niet zo veel last van maar er is hier iemand die er heeel veel last van had tijdens de zwangerschap.