he miran!!!! gefeliciteerd!!! Ga nu maar lekker genieten en laat alles op je afkomen... en wendy ben ook erg benieuwd naar de uitslag van je test..
Ja maar ze zei dat ze totdan het niet zou uithouden van de spanning vandaar dat we zo lekker nieuwsgierig zijn !!
Oeh dat je zo'n geduld nog kunt opbrengen tot vrijdag Wendy. Ik zal voor je duimen dat de test dan positief is en dat je niet ongesteld gaat worden!!!! Ik weet ook niet of zo'n allergie test invloed gehad heeft hoor. Als je gewoon in die dagen geklust hebt, dan kan je echt wel zwanger zijn! En Miranda, ook gefeliciteerd!
hihi Mekkie Wennie pennie mocht niet zweten in die periode dus klussen ging moeilijk worden( daar zijn zelfs wat lieve grapjes over gemaakt) hihi Maar we zijn allemaal erg nieuwschierig hoor wenniepennie!!! succes meid! groetjes
Nou dames, ik kon toch niet wachten tot vrijdag en heb vanmorgen de test gedaan. Er was een zweem te zien van wat een streepje zou kunnen zijn, maar ik moest wel drie keer goed kijken of ik het niet verkeerd had gezien. Het zou ook gezichtsbedrog kunnen zijn, zo vaag was het. Weinig overtuigend, mijn man was ook niet overtuigd. Die dacht dat er misschien een soort grijze lijn stond waar het streepje zou moeten komen. Maar uit de verhalen hier heb ik geleerd dat elk streepje, hoe vaag ook, er een is. Voor de zekerheid ga ik morgen nog een keer testen, maar dan met een test van een ander merk (had nu het huismerk van de drogisterij). Groetjes, Wendy * onzeker
YES YES YES, ik ga nu zeker voor je duimen dat je morgen een sterker streepje hebt! Maar wel alvast voorzichtig gefeliciteerd. En soms kan het zijn dat je lichaam laat of een lage concentratie HCG aanmaakt. Groetjes van Kiki. PS weet je al waar je allergisch voor bent of is de test nu mislukt
heb ook wel eens zo'n streepje gezien, het is vaak dat lijntje, wat je inderdaad kan zien, dus waar het streepje zou moeten komen. Maar ik duim wel! groetjes