hoelang hebben jullie moeten wachten dat jullie weer ongesteld waren? zaterdag had ik ongesteld moeten worden maar het was rozig en dacht stiekem dat ik weer zwanger zou zijn maar is dus niet zo kon me haast ook niet voorstellen zo snel maar goed.. maar heb nu een beetje bruin bloed maar zet niet echt door geen buikpijn of niks maar vind het allemaal zo lang duren laat ik maar gewoon ongesteld worden des te eerder kunnen we op naar de volgende ronde liefs christel
Hoi Hoi, Ik zat ook aan te kijken wanneer ik weer ongi zou worden na mijn miskraam op 30 januari. ik ben zojuist afgelopen dinsdag weer ongi geworden. dus hopelijk is mijn lichaam nu weer wat op orde. gr sannie
ik ben na mijn mk van 22 nov door gegaan met klussen, ik heb ovu testen gebruikt en geklust op vruchtbare dagen.. ik was meteen weer zwanger... dus heb geen ongi meer gehad na de mk ik hoop dat je ongi gauw komt...
Hier nog wachtende.... al 35 dagen sinds de curretage en nog niets. maandag,dinsdag en woensdag alleen super veel afscheiding gehad (wit) ook nog nooit eerder gehad!!!
Hoi, Ik was na mijn eerste miskraam na 7 weken weer ongesteld. En nu weer na 6 weken. Hoop dat je snel wel geluk mag krijgen in het zwanger zijn....
bedankt voor jullie reacties maar mijn cyclus is helemaal ontregeld ik bloed wel inmiddels normaal zoals het moet maar ik weet niet wanneer ik echt moet reken wanneer ik echt ongesteld was moet ik dat rozige bloed ook meerekenen al ongesteldheid??