bleh!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Natasja, 14 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik heb meestal 2 dagen een dikke streep. Dus 2 dagen positief.. Als je elke dag om hetzelfde tijdstip test, kan je niet de dikke streep missen. Het kan zijn dat die bijna net zo donkere je positieve was... ik heb deze keer niet een keer een posi of bijna posi gehad... erg vreemd.

    Ik blijf last houden van rekbaar doorzichtig (eiwit) slijm, heel vreemd, dat heb ik nooit zo lang. maar ja ik ga er niet meer over nadenken... ik snap er toch geen drol van!

    groetjes
     
  2. ster

    ster Fanatiek lid

    1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Wat spannend Natasja! Toch merk ik bij mijzelf dat ik bijna iedere cyclus wel weer wat anders heb of voel of op andere momenten etc. Jammer dat het niet steeds het zelfde is dan heb je wat meer zekerheid. En nu is het wachten, wachten en nog eens wachten. :cry: :cry: Succes ermee en wie weet (het is wel weer positief dat je dit nog nooit gehad hebt toch) ;)
     
  3. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hihihi ja ik vond dat er eigenlijk wat regelmaat in zat. ik begon eindelijk mijn cyclus door te hebben... is het weer anders hihihi ach nou ja we zien wel... ik kan niet anders doen dan wachten (en doorklussen, want met deze hoeveelheden slijm weet ik het ook niet meer)
     
  4. ster

    ster Fanatiek lid

    1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    ha ha, dan maar lekker klussen. Mijn vriendje is trouwens bij de ha geweest en gaat waarschijnlijk een sperma test doen (was reden voor).
    De ha adviseerde gewoon om de 3 dagen blijven klussen en er vooral niet teveel mee bezig zijn dat werkt echt psychologisch door! Dus vanaf volgende ronde ga ik geen ovu-testjes meer doen en relaxed (proberen) te klussen!! :p :p
     
  5. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik ben benieuwd wat daar uit komt.

    Ja ik ga ze denk ik ook niet meer gebruiken, zeker niet na wat ik heb gelezen in dat artikel wat ik geplaatst had.
     
  6. Lucia

    Lucia VIP lid

    6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ik ze 1 maand gebruikt,maar ik kreeg er geen positief resultaat mee.Achteraf gezien is mijn eitje gewoon gekomen nadat ze op waren,hihi.In elk geval,Natas ik wens je heel veel succes!!!

    Grts Lucia xxxxxxxxxxxxx
     
  7. Vlinderkind

    Vlinderkind Niet meer actief

    Oké, dank je wel Natas! Dan zit het denk ik toch wel goed bij mij... Fieuwwww, lucht wel een beetje op... hihi. Was bang dat ik mogelijk toch geen eisprong had gehad... Dom hè!?

    Liefs,
    Anouk.
     
  8. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Niet dom!! snap ik helemaal!
     
  9. dorito

    dorito Bekend lid

    10 nov 2005
    868
    0
    0
    jeetej dat zou natuurlijk ook postief kunnen zijn dat je nu zo misselijk bent. krijg al wel beetje hoop voor je. maar ja, wanneer je NOD is is nu beetje moeilijk in te schatten. dus testen ook moeilijk. nou ja nog maar even wachten dan. succes!

    ik had gisteren opeens heel klein beetje bloedverlies out of the blue (helderrood). een week na eisprong. wel heel raar. dacht al meteen dat ik ongi ging worden. maar vanacht en vandaag verder niets. kan het niet echt geloven dat het iets met innesteling te maken zou hebben. maar was wel heel raar opeens. afijn, er zijn er meer met rare dingen zullen we maar zeggen.
     
  10. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Nou Doritoooo dat klinkt ook wel spannend!!

    Ja testen.. ik hou daar voor 27/28 januari aan. dan heb ik ook rekening gehouden met een eitje in deze week. (heb dubbele nod hihihi as donderdag de eerste en de donderdag erna de 2de hahahaha)
     
  11. dorito

    dorito Bekend lid

    10 nov 2005
    868
    0
    0
    dat is nog eens luxe twee NOD's. hopelijk dat ze alle twee echt NOD's blijven. dan kan jouw naam ook lekker bij de lijst van zwangeren! ik denk aan je.
     
  12. mijnimeel

    mijnimeel Fanatiek lid

    10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    OOO, spannend hoor. Je weet maar nooit wat het is....
     
  13. Ally

    Ally Fanatiek lid

    22 nov 2005
    1.008
    0
    0
    Ik duim voor je

    Ally
     
  14. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    o o o ik duim nu al!!!!! ik hoop zo dat het een "lucky shot" is!!! dus we gaan gewoon even niet aan de griep denken.... (tja, zolang er geen duivels zijn, hebben we alle hoop toch???)
     
  15. Miekie

    Miekie Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Wow, spannend, Natasja!!!
    Ik hoop echt voor je dat het raak is.
    Ik duim ook mee!!!
    Succes en veel geluk!!
     
  16. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hihihih vind het zo leuk dat jullie meeleven. Ik denk zelf dat het niks met een zwangerschap te maken heeft, maar meer met een griepje ofzo, als zet het niet door. Ik heb namelijk echt geen idee wanneer mijn eitje is geweest, ik blijf slijmerige afscheiding hebben :confused:
    No idea...
    Heb nu wel al een paar dagen jeuk aan mijn linker tepel whahahahaha om gek van te worden..sta ik voor de klas een serieus verhaal te houden. denk ik telkens: aaaaar ik wil krabbennnnn mijn tepel jeukt!!! hahaha

    vandaag had ik mijn mentor klas..2de klas middelbare school. zeggen 2 meiden ineens... mevr wilt u kinderen... ik ja dat wil ik wel... die meiden... bent u zwanger? ik: nee, hoezo? zegt 1 van die meiden, ja wel!! ik zie het aan uw ogen hahahahahahahha mijn stagiere en ik moesten zo lachen...

    Groetjes
     
  17. duikster

    duikster VIP lid

    13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Nou dat ze maar gelijk mogen hebben!!!!!!!!!!!
     
  18. manuela6

    manuela6 Actief lid

    12 dec 2005
    490
    0
    0
    Noord-Holland
    Hihihi ja idd!!

    Ik duim voor je natasja!!

    Groetjes manuela
     
  19. Kiki

    Kiki Fanatiek lid

    8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Hahahahaha, de hele school is bij mij inmiddels op de hoogte, vooral ook omdat ik nu af en toe een buikband draag... BEHALVE DE 2E KLAS HAVO/ATHENEUM!!!!!

    Ze vragen me de oren van het hoofd over mijn dochtertje maar iets zeggen over de nieuwe baby? nee, volgens mij moeten ze nog maar eens een extra lesje biologie hebben.

    Groetjes van Kiki.

    PS Duim duim duim
     
  20. dorito

    dorito Bekend lid

    10 nov 2005
    868
    0
    0
    nou dan moet je toch oppassen hoor Natas, want sommige mensen zien het echt aan je ogen of je huid. iemand in mijn omgeving kan het ook zien. dat is al iedere keer bewezen echt waar te zijn. ze waren dus echt zwanger. dat is nog eens een goedkope zwangerschapstest. ik moet me inhouden om niet steeds langs te gaan van zo zie je al wat?
     

Deel Deze Pagina