8 dagen na miskraam al negatieve zwangerschapstest!

Discussie in 'Miskraam' gestart door jellie, 14 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jellie

jellie Bekend lid

3 sep 2006
    554
    0
    16
    Hallo allemaal!
    Op aanraden van de verloskundige heb ik vandaag ( 8 dagen na mijn miskraam) een zwangerschapstest gedaan. Het was een test van deze site ( matcare) en hij was gelukkig al negatief... Nu op naar een hopelijk positieve zwangerschapstest!

Was hij bij jullie ook zo snel negatief na een miskraam? Normaal is het toch zo
    dat er nog ongeer 4 weken HCG in je urine zit?
    Zit bij mezelf te denken, zou ik dan al zo vroeg een miskraam gehad hebben en dat daarom de positieve testen vaag waren ( dus dat het hcg al snel minder werd?)

Groetjes Jellie

2. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Ik bne 9 weken zwnager geweest en had wel super positieve testen hoor op NOD. Ik denk dat er iets niets goed is gegaan bij de innesteling bij jou dat de testen zo vaag bleven. Bij mij was overigens de zwtest na 8 dagen weer negatief na mijn miskraam, dus het hoeft geen 4 weken te duren maar het KAN wel.

3. jellie

jellie Bekend lid

3 sep 2006
    554
    0
    16
    ja, dat denk ik ook... Zelfs de MvM test knalde niet uit het venstertje ( 8 dagen na NOD). Je kon wel zien dat er een streepje stond maar toch.. De mevr van MvM heeft er zelfs een 2de testje tegen aan gegooid!

Ik had er toen al geen goed gevoel over.. Mocht ik ooit weer zwanger worden hoop ik echt een mega duidelijke test te hebben ( al heeft mijn zus bij de 3 zwangerschappen ook lichte tests gehad.. zegt dus ook niet altijd wat).

Deel Deze Pagina