Hai meiden! Ik had bij mijn eerste zwangerschap bijna geen kwaaltjes. Nu heb ik -bijna 6 weken zwanger- veel last van buikpijn, links of rechtsonderin mijn buik. Ik las dat het misschien bandenpijn kan zijn ofzo. Weten jullie wanneer dit ongeveer zou moeten overgaan? Zolang de pijn niet te erg is, en er geen bloedverlies plaats vind zou het geen kwaad moeten kunnen, maar je maakt je toch een beetje zorgen.
Ik heb de eerste 11 weken ongeveer wat buikpijntjes gehad terwijl ik dit bij de eerste ook helemaal niet had. Mijn vk zei dat het bij een 2de vaak sneller gaat en vaker gebeurt dat het wat rot voelt en je banden dan net even anders reageerden ofzo iets omdat ze al eens uitgetrokken waren
ik ben 5 a 6 weken zwanger en ik had er de eerste weken erg last van. nu af en toe nog. op het begin dacht ik mijn menstruatie ieder moment te verwachten. later werd ik ongerust en bezorgd voor een miskraam. heb nog wel zere borsten. ik kan nu alleen nog maar afwachten ( nog 5 weken) tot mijn eerste bezoek bij mijn verloskundige en misschien dan ook meteen een echo. het is zo een onzeker tijd want ik weet niet wat ik zou moeten voelen. of wat ik wel of niet voel en wat ik wel of niet voel of dat nu goed of niet goed is. ik wacht mar gewoon af meer kan ik niet doen. stressen en piekeren is ook niet echt goed.