slaapzak met lange mouwen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Fleur1, 2 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleur1

    Fleur1 VIP lid

    14 apr 2006
    5.068
    0
    0
    Ik ben opzoek naar een slaapzak voor daan met lange mouwen voor van de winter. een dekbedje vind ik nog te eng vandaar. Nu heb ik er 1 van de prenatal niet van het eigen merk maar die dure die ze verkopen maar die is niet syntetisch volgens mij. heb de lebel eruitgeknipt geknipt. wie kan me helpen want wol is hij allergische voor.
     
  2. Lina

    Lina Fanatiek lid

    23 aug 2005
    1.089
    0
    0
    Is een combi-sleeper nix voor jullie?
    Ik zweer erbij. Het is een dekbed, maar dán in een slaapzak.
    Net als met een dekbed kan je de zomer van de herfst halen. En in de winter weer óp/aan elkaar ritsen. De mouwen kunnen eraf, makkelijk wasbaar én tot 4 jaar kunnen ze hem aan.
    Ze zijn wél prijzig. Maar als je rekent dat ze hem 4 jaar aankunnen, zijn ze weer voordelig.
    Ik heb trouwens al met 6 maanden hem bij Glenn aangedaan. De grote variant. Want de kleine kunnen ze 'maar' aan tot 1 jaar.
     
  3. Judith75

    Judith75 VIP lid

    9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Bij C&A hebben ze slaapzakken met mouwen en die zijn synthetisch.
     
  4. Sylvie

    Sylvie Fanatiek lid

    20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    Ja in de C&A verkopen ze er inderdaad. Had er ook zo een voor Rhune toen hij pasgeboren was. Kon je de mouwen van afritsen, vond ik ook super makkelijk als het weer wat warmer was.

    Grtz x
     
  5. leonietje24

    leonietje24 Fanatiek lid

    25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    Vraag me af waar jullie de kleintejs nu in kleden?

    Ruben heeft een zomerslaapzak aan en een pyama.. Geen deken oid. ( vraag me wel es af of ht niet te koud is..) Heb er al wel 1 gekocht met lange mouwen die je eraf kunt ritsen ( nu in aanbieding bij Prenatal).
     
  6. clarike

    clarike Actief lid

    22 mrt 2006
    455
    0
    0
    mathijs draagt een pyjama met dun slaapzakje en een lakentje erover heen. Meestal wordt hij 's nachts wel een keer wakker, als hij het dan koud heeft doe ik er een omslagdoek over. Is op het moment niet bepaald het geval, want meneertje heeft flink koorts als gevolg van een keelonsteking. Nu dus maar even zonder rompertje in zn pyjamaatje en zonder lakentje.
     
  7. Judith75

    Judith75 VIP lid

    9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Kian een badstof slaapzak met pyamaatje.

    En idd die slaapzak met die afritsbare mouwen bedoelde ik! Kei handig!
     

Deel Deze Pagina