Er zijn al meerdere topics over geweest, maar ik zie er nu geen wat nog actief is. Dus bij deze: show je zwangerschapsoutfit! Ik ben heel benieuwd! Momenteel ben ik ruim 10 weken zwanger, en heb nog gewoon mn eigen kleding aan, maar ik doe graag ideetjes op voor over een paar weken als ik er weer aan moet geloven. Show me!
Foto maken met de iPad is niet echt mijn ding veel te log. Maar hier is ie: Grijs jurkje Zw. Legging Zwart vestje want had het koud. Is eigenlijk niet nodig, jurkje heeft lange mouwen.
Ik wil ook zo graag een jurk aan! Maar ik kan maar geen mooie vinden... Nu heb ik in de uitverkoop van de H&M een jurk gekocht die flink afgeprijsd was en waar ik al een tijdje een oogje op had. Het is geen zwangerschapsjurk maar heeft goed stretch waardoor het niet gek zit of zo, 't is alleen nogal opvallend (lekker blauw) en heeft best een hoge rand wat ik niet echt mooi vind staan bij m'n borsten... (die zijn nogal groot en vallen net teveel op in dat felle kleurtje). Jammer! Dan maar voor na de bevalling.. Nu draag ik meestal m'n zwangerschapsjeans (en in huis altijd een joggingbroek) met een strak truitje met lange mouwen, of een vrolijk hemdje met patroon en een vestje. Wanneer ik zin heb in een jurk (dat ik dus niet heb) trek ik m'n positie rokje aan met een strak truitje. Het is niet bepaald een fashionable tijd! Foto met rokje was met 25 weken, draag eigenlijk altijd truitje over het rokje hoor! (ik lach beetje scheel haha)
Jaa haha ik ook! Draag het altijd met panty (stond toen ik de foto maakte nog te passen) maar merk zelf ook al dat ik het wat naar beneden zit te sjorren... niet ideaal maar soms heb je geen zin in een broek
Oh leuk, er zijn al wat outfits geshowd Ga vooral door meiden hihi Hopelijk kan ik binnenkort ook een leuke combi komen showen!
Niet alle hoor! Sommige jurkjes zijn net vuilniszakken maar deze is leuk, ik hou er van. Soms wil je gewoon geen broek aan
Ik kijk ook mee! Kan ook al bijna me eigen kleding niet aan.. Heb me voorgenomen om deze zwangerschap genoeg leuke dingen te kopen is dan ook me laatste geplande zwangerschap! Dus kom maar op met de outfits!!