Hoi allemaal, Een paar weekjes geleden toen ik net wist dat ik zwanger was had ik erg vaak pijn onder in mijn buik, alsof ik ongesteld moest worden. Nu heb ik dat gelukkig niet meer. Maar sinds deze week heb ik heel afentoe een steek onder in mijn buik. Soms helemaal niet en als ik t heb is t maar heel even. Ik ben nu bijna 6 weken zwanger maar ik maak me afentoe wel zorgen. Heb wel het 1 en ander op internet gelezen, maar vind t zelf toch wel fijn om zelf mijn vraag hier even te stellen. Hopelijk kunnen jullie me een beetje gerust stellen
Hoi! Gefeliciteerd! Wat een onzekere tijd he? Steken onderin de buik heb ik ook...dit kan bandenpijn zijn. Plotselinge steken als je te snel oostaat bijvoorbeeld, hoest, niest, etc. Een zeurderig gevoel kan zijn dat je baarmoeder ruimte aan het maken is, dus aan het groeien. Wanneer je bloedverlies hebt en hevige buikkrampen is het beter je verloskundige even te bellen.... Fijne zwangerschap gewenst
Dank! Voel me alweer een stuk zekerder. Ik vind zelf niet echt dat ik hevige krampen heb, maar afentoe doet t wel erg pijn maar niet dat ik er krom van lig ofzo
heyy van harte ik had dit in het begin elke week.. he kan de groei van de baarmoeder zijn.. ik snap dat je eng vind, maar dit schijnt normaal te zijn.. geniet van je zwangerschap!..
Dankje wel Vind t heel erg eng omdat ik in april een vmk heb gehad. Maar gelukkig snel weer zwanger geworden Hopelijk blijft het nu wel goed gaan. 20 juni heb ik mijn 1e echo, kan niet wachten tot t zo ver is! Dagen lijken nu zo lang te duren
Gefeliciteerd met je zwangerschap Ik heb niet echt iets nieuws toe te voegen eraan, maar had in het begin ook wel buikpijn/steken. Mijn gedachte: goedzo, er moet veel gebeuren in mijn buik! Natuurlijk is een bepaalde kramp altijd iets pijnlijker wanneer je gespannen bent. Je spieren staan dan ook wat meer gespannen. Dus probeer je zorgen los te laten, zorg goed voor je lijf en verwen jezelf, je lichaam werkt er hard voor
Pff heb dr ok last van , maak me dr allemaal zo zorgen om je kunt ook heel de dag nergens anders aan denken zal t allemaal goed zijn?? Zoo spannend vooral mijn eerste keer zwanger je weet niet wat je moet voelen , t zal goed zijn als ik een hartje zie over 3 weken pffff zoooo zenuwachtig