Hier ben ik dan weer meiden Nog steeds niet ongi geworden afgelopen maandag test gedaan en jammer maar helaas geen 2de blauwe streep Nu ben ik morgen alweer 16 dagen overtijd Wat zouden jullie mij voor raad willen/kunnen geven : Word hier echt een beetje gek van Liefs winnie
haai stadsgenoot ...16 dagen over tijd na ronde 7 is idd. wel raar , heb je dat al ooit eerder gehad ? ik zou als ik jou was dan even langs de HA gaan en vragen om een bloedtest
Hoi, En de rondes hiervoor was je gewoon netjes regelmatig? Zo jah, kan ik je maar 1 advies geven...zolang er geen duivels zijn, doortesten. Hoewel een bloedtest bij de ha iets goedkoper is! Succes!
Meiden ik heb de eerste 6 rondes gewoon een ongi gehad tussen de 28 dagen en de 34 dagen dus jah redelijke cyclus. Wij hebben gezegt als er zondag nog niets is ga ik maandag naar de HA Ik ben wel bang dat het met mijn nierontsteking van een maand of 2 geleden iets te maken heeft, hebben jullie toen vast wel gelezen denk ik : Ik had toen nierontsteking. leverontsteking en urinewegontsteking, een goede virus dus Liefs winnie Ik word er nu wel beetje nerveus van terwijl de test negatief was
Hoi Winnie1984 Je hebt wel flinke ontstekingen gehad zeg! Als ik jou was zou ik over twee of drie dagen nog eens testen en als daar een negatief resultaat uit komt idd even langs je huisarts gaan. Heb je symptomen die er op wijze dat je zwanger zou kunnen zijn? Succes ermee! Marie
Ik zou na het weekend ook eens langs HA gaan. Die kan je misschien wat meer vertellen. En in ieder geval dit weekend nog eens testen. Wie weet... Veel geluk, Groetjes,T