Baby 9 maanden na ziek zijn weer opnieuw 'leren slapen'?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Kellieee, 20 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kellieee

Kellieee Actief lid

18 jan 2014
    306
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje van 9 maanden heeft een flinke buikgriep achter de rug. Hij knapt steeds een stukje meer op nu. Vandaag weer begonnen met de 1e hapjes eten want daar had hij een tijd geen behoefte aan. Nu is het zo dat wij bij elke kik naast zn bed stonden, omdat hij ook vaak aan het overgeven was in zn bed. Eng! Maargoed, nu gaat het dus beter, en huilt ie alleen maar als hij in bed ligt. Hij wil absoluut niet meer slapen. Is het nou zo dat we hem weer opnieuw moeten 'leren slapen'? Ik begrijp heel goed dat hij misschien nog een beetje uit zijn doen is, maar als hij zn flesje op heeft, doodmoe is, schone luier heeft moet ie toch gewoon kunnen slapen?

(Hij was de 1e 3 maanden een huilbaby, dus krijg hier heeel erg de kriebels van 😁)

2. sophia2016

sophia2016 Bekend lid

10 apr 2016
    866
    3
    0
    Wat vervelend Mischien even lekker bij je nemen tot hij slaapt erna overleggen

3. IJsthee

IJsthee Bekend lid

23 feb 2014
    711
    0
    0
    Het ritme komt weer als 'ie is opgeknapt. Wij geven wat meer toe aan knuffelen en bij ons slapen als de kleine ziek is. Als ze dan weer beter is gaat ze zonder problemen terug in haar ritme.

4. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Als ik savonds naar boven ga met m'n zoontje dan vertel ik eerst "kijk hier is je bedje", en dan gaan we in zijn kamer eerst nog rustig zitten en een paar liedjes zingen.

Dan leg ik hem erin en dan is het soms brullen.... Laat ik hem toch even 5min... En of het gejammer neemt af of ik ga hem troosten en daarna terug in bed en wel slapen.

Hier laatst slecht slapen door tandjes.

Ik begrijp je gevoel heel goed. Hier ook de eerste maanden huilbaby en nu breekt t zweet me af en toe uit als hij huilt... Zou het iets zijn van baby's die in de eerste week van augustus 2015 zijn geboren ;)

5. Kellieee

Kellieee Actief lid

18 jan 2014
    306
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wij hebben ook hetzelfde ritueel. Het gekke is eigenlijk dat ie tijdens het erge ziek zijn hij gewoon goed sliep.. En nu ineens niet meer..

Deel Deze Pagina