Blender of staafmixer?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door lillibit, 13 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland

Auwww!!! Bah!!!!!! Das zeker een goed tip!!!!!!:)

Nou, het is dus ook een staafmixer geworden... eentje waar ik straks ook gewoon lekkere shakes voor mezelf mee kan maken! :p
    En hij doet het prima!
    Moet nu wel elke keer aan het berichtje van Romy1979 denken als ik hem schoonmaak....:)

2. angel229

angel229 Niet meer actief

Wij hebben deze: Braun Staafmixer Multiquick 5 MR 530 Sauce

En idd ideaal voor het snijden van uitjes. Had deze al ver voordat we aan kids dachten gekocht en ben er nog steeds heel blij mee. Gebruik hem ook veel voor milkshakes en joghurtshakes.

3. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik ga de avent stoom en blender aanschaffen.

4. mama van ruben

mama van ruben Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.094
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ook fan van de staafmixer voor babyhapjes. Heb zo een met een bakje met mesjes erin, dus nooit gespat en zo. Je kunt gemakkelijk bepalen hoe fijn je het wilt malen, dus ook voor de wat grovere voeding ging dat goed. Kan eigenlijk niet wachten weer 'prakjes' te gaan maken...

5. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Een goede vriendin van mij gebruikt altijd een staafmixer en dat lijkt me dadelijk ook wel handig. Tot ik vorige week hier (VS) iets zag:
    De Magic Baby Bullet

Een mini blender met kleine bakjes waar je meteen een dekseltje op kan doen. Ik heb nu al zin om te proberen (maar moet toch zeker nog een jaar wachten:D)

6. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    ik heb geen van beiden, gewoon ene vork of een rasp. ;) lekker old skool
    Hardere fruit enzo rasp ik en ook vezelige dingen zoals nectarines. Zacht fruit en groenten prak ik met de vork. Mart eet dus gewoon kleine stukjes vanaf dag 1. Lijkt me wel makkelijk dat hij straks geen moeite heeft met stukjes doorslikken

7. juf85

juf85 Niet meer actief

die magic bullet, heb je ook in nederland. Ik heb zelf de foodtwister van Holland Electro. Die is niet zo duur. Heeft ook allemaal losse bekers met deksels. Er zitten 4 grote en 2 kleinere bekers bij volgens mij en nog een blenderkom. En 1 deksel. Maar je kunt ook onderdelen los bestellen, dus je zou er deksel bij kunnen bestellen.

Maar blender is makkelijker met schoonmaken denk ik.

8. misa

misa Niet meer actief

De delen die ik op de lepel geef, prak ik zoveel mogelijk. Wat niet lukt, snij ik of doe ik in het het hak/maal gedeelte van de staafmixer. De staafmixer zelf maakt het te glad vind ik.

Maar een rasp is ook een goed idee trouwens!

9. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    heb een staafmixer volgens mij een merkloze..van mijn schoonvader gehad..eentje uit een kerstpakket ofzo haha... maar werkt perfect om verse fruit en groente hapjes mee te maken...wordt net zo "puree" als de olvarit potjes.. als ze 6 maanden ga ik over op prakken..
    En stomen doe ik gewoon in de pan.. ;)

Deel Deze Pagina