Ik wil graag een blender of sapcentrifuge aanschaffen maar welke is nou het beste?? Een keukenmachine of een kleine blender, het is de bedoeling dat het elke dag gebruikt wordt. Ik zie door de bomen het bos niet meer.
Heb nu een blender maar zou heeel graag in de toekomst een slowjuicer willen.. lees even mee naar ervaringen. ik maak eigenlijk alleen smoothies met de blender
Het gaat mij ook om smoothies te maken. Ik eet zo namelijk weinig groenten en wil dat compenseren door groentesmoothies te maken.
voor alleen smoothies heb je alleen een blender nodig..is veel goedkoper..ïk zelf maak ook sappen en kook veel met een keukenmachine dus heb een alles in 1 voor 170 philips avance wat een heerlijk apparaat je kan er werkelijk alles mee
Ik zou voor de blender gaan, heb zelf vorig jaar een sapcentrifuge erbij gekocht en vind hem niet handig voor smoothies. Een banaan kan er bv niet in, omdat hij alleen de sappen uit de vruchten haalt, ik wist dit eerst niet waardoor mijn banaan geplet op de bodem van het apparaat lag ipv in mijn kannetje zat hahaha. Heb de centrifuge inmiddels te koop gezet op mp.
Ik heb deze: Zoeken op 'hr 2095' - Coolblue Maak er ook alleen smoothies mee. Ik wilde er perse eentje die ook ijs kan crushen en een grote kan heeft.