Ik wil voor collega’s in het team een leuk borrel en kerstpakketje maken en die thuis laten bezorgen. Hebben jullie nog ideeën wat leuk is om erin te stoppen?
Ik heb dat of vorig jaar of het jaar daarvoor gehad, met lokale producten. Kaas van de lokale kaasboer, worst, super lekkere gedroogde aardbeien in chocolade. Iets van drank (niet mijn ding en daarom ook niet onthouden wat het was) Een zak met lekkere specialere smaak chips en dat in een vrij stevig kartonnen bakje leuk ingepakt. Het was een klein pakketje, leuk gepresenteerd, net wat specialer dan de gewone standaard producten, maar nog wel heel bruikbaar.
Is het niet leuk om zoiets door een lokaal bedrijf te laten maken? Hier zit een fruitkwekerij die dat soort pakketjes op maat maakt, afhankelijk van de wensen en het budget. Je kunt dan denken aan producten als: perensap, appel-/kaneeljam, kersensap etc. Op verzoek willen ze het ook wel aanvullen met producten van lokale boeren uit de omgeving zoals bijv. graskaas of honing.
Ik zou het zelf wel eens leuk vinden om geen alcohol te krijgen. Dat geven wij altijd weg, best dure flessen soms, echt zonde.
De typische mand met wijn, alcohol vrij drankje, tapenade, olijven, dipstokjes,.... Of een mand met zo spullen ? https://www.debijenkorf.be/Pineut?gclid=EAIaIQobChMI9uPO2KOx9AIVGOh3Ch3JGwegEAAYASAAEgJdpPD_BwE&gclsrc=aw.ds
Ik heb jaren geleden een keer een pastapakketje gekregen met een fles wijn, olijfolie, pasta, fles tomatensaus, stuk parmesan en zo'n raspmolen (https://www.debijenkorf.nl/boska-romano-trommelrasp-19-cm-6909090072-690909007200000?gclid=CjwKCAiA4veMBhAMEiwAU4XRryoU1MgUgVMnhjGyG6gif9AWsJt1HX_402rQrrd92TDjHgZYUEnCNRoC0dcQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds). Die laatste wordt nog erg vaak gebruikt, ook al leek het me in eerste instantie een overbodige gadget! er zat volgens mij ook een receptenkaartje bij wat je er van kon maken en ook nog een recept voor een dessert (waarvoor je dan zelf de ingredienten nog moest kopen).
Ik had laatst een superlekker likeurtje geproefd, Passimoncello. Het smaakt als het gele van een Solero, was echt heerlijk en echt wat bijzonders. Misschien is dat iets voor erin?
Sieraden (echt goud dus krijg ik niet elk jaar ) Instax Polaroid camera Hardloopschoenen Parfum En all time favorite: modelbouwhuisjes van Robotime zoals hieronder Bekijk bijlage 707103
Herkenbaar. Ik krijg ieder jaar zooooveel wijn van klanten. Maar wij drinken helemaal geen wijn. Gaat echt om 25/39 flessen per jaar die ik krijg
Een pakket met thee/ koffie van een theezaak. Met allerlei lekkers. Ook daar maken ze persoonlijke pakketjes. Overigens ook team geen alcohol. Ik drink nooit en geef het inderdaad ook weg. Een appeltaart pakket zou ik ook blij van worden. ( mix, appels, vorm en zakje thee) Naar de kaasboer en dan een lekker stukje kaas, worst en wat nootjes. Maken ze ook pakketjes
Ik kreeg eens een poffertjes pakket. Met poffertjespan, spuitfles, poffertjesmix, poedersuiker, short en ovenwant. Zelf word ik erg blij van of normale lekkere eetdingen of lekkere geuren ( rituals pakket bv of een goede geurkaars)
Wij hebben laatst een pakketje gemaakt met o.a. een gezelschapsspelletje er in, collega kwam met dat idee en vond het erg leuk. Van 999 games heb je ook veel leuk geprijsde
Ja met een spelletje wat @ButterflyPassion schrijft is zeker leuk. Sundae split (kaartspel) is leuk. Dan met een zakje chips of wat nootjes etc.
Bedankt voor jullie leuke ideeën allemaal! Ik wil er wel een drankje in doen, omdat we ook iets van een pubquiz gaan spelen aan het einde van de middag. Dus een hapje en een drankje voor tijdens de pubquiz en dan nog wat leuke andere dingen/dingetjes. Ik ga wel even peilen wie er van wat van soort drankjes houdt……. Ik ga er nog even goed over nadenken en alles nog even nalezen
Ik Heb mijn vader een keer een dvd-pakketje gegeven met een biertje, nootjes ,dvd en chips gegeven. Hij vond dit erg leuk.
Ik weet niet hoe groot je team is. Maar wij hadden ooit een pakket waarin ieder product een link had met iemand van het team. Bijv. klein flesje Zuid-Afrikaanse wijn stond voor iemand die daar vandaan kwam, potje jam voor iemand uit regio Tiel, nootjes voor iemand met achternaam v.d.Noot etc. Was echt goed over nagedacht en maakte het echt persoonlijk.