We hadden al enige tijd last van stank in huis, maar nooit konden we de oorzaak vinden Na enig brainstormen wat het kon zijn zei mijn vriend het kan wel eens een kapotte buis zijn onder het huis.....na een opening in de vloer te hebben gemaakt zagen we echt HEEEELL VEEEELLLL water Het betreft hier een kapotte (asbest) buis waar we zo niet bij kunnen komen met als gevolg dat de hele keuken er voor weg moet en de vloer eruit...en dan te bedenken dat onze (nieuwe) keuken er nog niet eens zo lang in zit ](*,) Maar goed als dit dan weer klaar is zijn we wel van de stank en lekkage af Moest het toch even kwijt........
jeejte kreeftje..... wat een gedoe zeg. Ik hoop ook dat je je keuken weer goed kunt terugplaatsen. Weet je al wanneer ze gaan beginnen en hoe lang het gaat duren? Wij hebben eenzelfde probleem met de waterleiding in het trapgat. gelukkig hoeven we tot nu toe niet alles open te breken. a.s. vrijdag komen ze bij ons kijken, wat er gedaan moet worden. Jij zit er natuurlijk niet op te wachten om maanden zonder keuken te zitten. Maar er zit een pluspunt aan. Jullie zijn dan van de stank en het water af.... Veel succes!
Hoi dit is toch wel te verhalen op de gemeente of de woningbouw (bij huurhuis)...altijd balen zoiets sterkte
@ingiemoppie Ze zijn NU begonnen...hahaha.....mijn vriend doet het samen met zijn maat deze heeft een klussenbedrijf. De vloer is al een heel stuk open we hebben nu een ondergronds zwembad.... Maar goed ze zullen nu bekijken hoe en wat allemaal...hopelijk is het gauw verholpen allemaal en kan de keuken weer optimaal gebruikt worden [-o< @lydia We hebben een koopwoning...dus ik weet niet of het te verhalen valt.
Hoe lang wonen jullie er? En hoelang is de lekkage er al? Want als dit was voor jullie erin kwamen dan kan je het verhalen als verborgen verbreken.
Hoi ik zou er mooi ff een belletje aan wagen hoor....wij hadden zoiets met de riolering....en dat viel ook nog onder de gemeente...succes