LOL , ja het is wel vaag hoor, want de 2e film begint zoals de eerste eindigtd. Maar waarschijnlijk hebben ze in de 2e film pas bedacht dat Richard en Emmely dood moeten zijn, omdat ze anders niet echt een deel 2 konden maken
had ze dan bij de redding overboord laten slaan nu een happy ending deel 1 en deel 2 worden ze in lijkenzakken overboord gesmeten nou was meteen klaar met deel 2 vind het ook echt heel stom hoe ze dat hebben kunnen verzinnen8) poehhh daar ging mijn romantische filmavondje
hahaha, kan het me goed voorstellen loool vinden jullie dat ook enorm knappe acteurs? knap van uiterlijk vooral
*geeft mirell een bakje troost* wil je een supermooie film zien? The notebook, absoluut een aanrader en Hachiko als je engels kan wil ik je best de online versies tonen
Ik zie nu pas dat de acteur die in deel 2 Richard speelt ook de acteur is die Leo speelt in Charmed...
Ze zeggen dat het besjes zijn waarvan je gaat slapen en nooit meer wakker wordt, dat had die oude kok toen tegen ze gezegd. Dus in die zin klopt het wel, ze waren niet dood in het einde van de eerste film maar zijn niet meer wakker geworden. Alleen verklaart het dan niet waarom het jochie wel wakker werd?
hahaha, bedenk me opeens dat wij het tweede deel ooit opgenomen hadden, maar dat we het eerste begin toen er niet op hadden staan! Vandaar dat ik dacht dat het twee op zichzelf staande films waren... ojee daar gaat m'n happy end.