Wie is er naar de film de eetclub geweest? deze week draait hij voor het laatst en ik twijfel of ik er heen wil. het boek vond ik super, maar de film schijnt tegen te vallen. wat vinden jullie?
Ik vond de film niet tegenvallen, maar dat komt waarschijnlijk doordat ik het boek jaren geleden heb gelezen en niet meer echt weet wat er gebeurde. Maar nu dus alweer de laatste week dat hij draait? Ik zou zeker gaan!
Ik heb hem ook gezien, maar heb het boek nooit gelezen! Vond het een spannende film, voor een Nederlandse film vond ik hem eigenlijk wel goed!!! Persoonlijk vond ik het einde wat afgeraffeld en hops, ineens wastie afgelopen. Je zit er nog zo lekker in zeg maar..
ik heb het boek niet gelezen maar wel de film gezien. vond het wat langzaam op gang komen maar de tweede helft echt heel goed. ik heb wel begrepen dat het boek op sommige punten afwijkt van de film, maar ik zou m zeker aanraden. Ik vond m erg goed, zaten ook wat bekendere acteurs in (om de een of andere reden vind ik dat altijd fijn. geen idee waarom eigenlijk haha) Ben benieuwd of je gaat kijken!
Draait hij voor de laatste week? Hij is toch nog maar net uit. Ik heb het boek gelezen, maar de film nog niet gezien. Ik kijk hem wel als hij uit is. Het boek vondt ik heel erg mooi.
ik vond de flim goed! het haalt het idd niet bij het boek, maar dat wist ik al. het is natuurlijk ook minder spannend omdat je al weet wie de moordenaar is als je het boek hebt gelezen maar ben blij dat ik gegaan ben. deze week draait hij ook nog, alleen nog maar op 1 dag. dus duurt niet lang meer. hij draait ook al vanaf november dus zo kort is het niet.