jouw lievelingskledingstuk/schoenen

Discussie in 'De lounge' gestart door lennylenn, 16 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

wie heeft dat niet he..lievelings schoenen en of kledingstuk.

vraag me af welk kledingstuk bij jullie vanuit de was weer gelijk aan het lichaam zit.

bij mij is dat een zwarte trui. ik heb er zelfs 2 van gekocht voor als die ene vies is hihihihihih.
    lievelings schoenen heb ik niet. wel pantoffels:D

2. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

mijn zwarte broek en blauwe beha.
    Beiden zitten precies goed. Heb al gezocht naar een gelijke beha, maar ze zijn er niet meer. Heel jammer, want omdat ik hem dus zo vaak aanheb slijt ie ook sneller.

3. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Mn Nikes.. nike air max classic, eigenlijk geen gezicht, maar ze lopen ZO lekker..

En voor kleren? Maakt het me niet uit, zit allemaal wel lekker geloof ik :)

4. Linda86

Linda86 VIP lid

Zwart stretch jurkje met korte mouwtjes (kan in de winter ook, met een zwarte longsleeve eronder). Daar doe ik dan een brede bruin met zilverkleurige riem omheen.

Schoenen: zwarte pumps met een hoge hak en een satijnen strikje aan de achterkant.

5. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Kleding heb ik niet echt iets wat mijn lievelings is, maar momenteel trek ik wel meteen mijn overheerlijke jogging (positie)broek aan als hij weer schoon is (en ik heb er 3 van hihihi).

Qua schoenen heb ik het liefst all stars aan, ze zitten gewoon heerlijk, en helemaal mijn stijl!

6. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Mijn lievelingsbroek is een spijkerbroek, beetje baggy en ziet er een beetje afgeragd uit van G-star. Echter hoop ik er wel weer in te passen na de zwangerschap.

Mijn lievelingsschoenen zijn mijn UGGS in de winter en mijn slippers in de zomer :)

7. een fleecevest wat mijn man een keer van een klant heeft gekregen:D

is echt een supermakkelijk vest om even aan te schieten, en met dit koude weer is het heerlijk om het savonds in huis aan te hebben

8. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik loop het liefste in pyjama rond met pantoffels. (Spaanse sloffen). Dit vind ik het heerlijkst zitten. 's Avonds hijs ik me soms al best vroeg in pyjama, soms om 19:00 al wel. Heerlijk vind ik dat...

9. Linda86

Linda86 VIP lid

Ow ook nog, qua schoeisel: m'n supermooie everzwijnpantoffels. Zo lekker warm! Alleen zijn ze nu een beetje aan 't slijten aan de zool, omdat Milan van de week ontsnapt was en ik er dus mee naar buiten moest rennen ;).

10. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

een oude verwassen zwarte slobberbroek die ik s'avonds heel vaak aanheb.
    verder een zwarte trui.
    uggs in de winter
    teenslippers van o neill in de zomer

11. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

ik ben nog een beetje zoekende sinds ik bevallen ben, op dit moment draag ik thuis vaak een fleece-vest en een baggy spijkerbroek, lekker warm en comfi :)

12. ddtc

ddtc Actief lid

11 jul 2009
    129
    4
    18
    Limburg
    Thuis draag ik t liefst mijn flanel pyama met fleece vest en crocs.
    Ik weet t, t ziet niet uit maar zit zo heerlijk!!
    Overdag draag ik t liefst stoere sneakers en skinny jeans.
    Raar eigenlijk, lijk wel 2 verschillende personen zo, hahaha!!

13. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    M'n timberland laarzen met daar een spijkerbroek op en een streepjes trui..

ik probeer hem niet te vaak aan te doen anders denken mensen dat ik geen andere kleren heb haha

14. danip

danip Niet meer actief

Dat is mijn zwarte jurkje met lange mouwen. Hij zit super, staat goed, en combineert met alles (legging spijkerbroek enz)

15. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Mijn grijze blouse.. langmodel en pof idee aan de bovenkant..

Verder mijn zwarte stretch pantalon van Esprit. wassen, drogen en kan weer aan.. Is binnen 2 uurtjes hangen droog en strijken is niet nodig.. Super toch?!

En mijn grijze sweattrui en blauwe pyama broek.. Voor na 20.00:D

16. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    als ik thuis ben mijn pyama en gewoon lekker op mijn sokken!
    haha als ik ga slapen stop ik altijd mijn pyama pijpen in mijn sokken, zodat het zeker niet koud krijg lol :D
    buiten maakt het me niet zoveel uit qua kleding. maar qua schoenen altijd mijn reebok sportschoenen. zitten heeeerlijk!

ow, ik heb ALTIJD een Sjaal aan :D behalve snachts :D

Deel Deze Pagina