Helaas, voor ons is 2008 heel slecht begonnen. Tijdens de echo bleek gisteren dat het hartje gestopt is, na 9 weken en 6 dagen. Erg schokkend omdat ik helemaal geen klachten had; geen bloedverlies, krampen of wat dan ook. Morgen naar het zkh voor de curettage. We zijn er kapot van. Roosje
hey Roosje, wij hebben precies hetzelfde te horen gekregen op kerstavond, het is gewoon gruwelijk en je wereld stort in als je dit te horen krijgt. Je vraagt je af wat er is misgegaan en hoe het komt dat je lichaam nog denkt dat het zwanger is terwijl het baby'tje eigenlijk dood is... Bij mij is het nu een week geleden sinds ik een curettage gehad heb, eerlijk gezegd valt de lichamelijke pijn best wel mee maar emotioneel is het wat zwaarder, deels ben je opgelucht dat het baby'tje weg is want rondlopen met een dood baby'tje is ook niet gemakkelijk maar deels is er ook het gemis. Ik hoop dat je deze moeilijke tijden doorkomt. Veel sterkte morgen... liefs, vogue
heel veel sterkte, ik weet helaas wat je meemaakt. vorig jaar kreeg ik ook te horen met 11 wk dat het hartje was gestopt met 10wk en 5 dg. ook ik had nog alle zwangerschapsklachten en geen bloedverlies of krampjes etc, ook had ik al een goede echo gehad met 9wk dus had het toen totaal niet meer verwacht. de klap is en blijft hard. ik kan je alleen zeggen heel veel sterkte en praat erover. houdt je niet groot voor de buitenwereld maar huil wanneer je het nodig vind en laat de mensen maar denken. het ene moment gaat alles goed en dan opeen kun je in tranen uitbarsten. nogmaals veel sterkte en een dikke knuffel
Bedankt allemaal voor jullie lieve reacties. Gisteren ben ik gecuretteerd en lichamelijk valt het wel mee. Emotioneel lig ik echter nog behoorlijk overhoop. We waren zooo blij; eindelijk zwanger na een jaar proberen!