Pfff vanavond vlak voor ik naar mijn werk moest veegde ik ineens bruin af. Daarna helder wit doorzichtig slijm met helderrood bloed erdoor. Verder heb ik geen buikpijn of andere klachten.. Morgen vroeg ga ik de vk bellen. Ik heb over 5 weken pas mijn eerste echo, maar ik trek het echt niet zolang in de stress te zitten. Iemand dit ook gehad?
Littlemom, eng is dat hè, kan me goed voorstellen dat je geschrokken bent. Je zult reacties krijgen van vrouwen die hetzelfde meegemaakt hebben waarbij het goed gaat, maar helaas ook negatieve verhalen. Ik ga heel hard voor je duimen en denk even aan je als ik naar een van mijn opgestoken kaarsjes kijk !😘
Hier was het helaas geen goed teken en eerst het een miskraam. Maar er zijn ook genoeg dames die last van bloedverlies hebben en toch een gezond kindje in de armen mogen houden. Sterkte ermee ik hoop voor je dat het geen voorbode is van een miskraam.
Hey wat vervelend altijd spannend zoiets. Uit eerdere berichtjes begreep ik dat je bij je dochter ook bloedingen had? Misschien dat je je kan vasthouden aan het idee dat het bij haar ook goed is gekomen, misschien helpt dat? Bloed was bij mij in ieder geval 1x negatief en 1x positief. Waarschijnlijk een gesprongen adertje. Dat is niet zo raar als je zwanger bent.
Vanmorgen de vk gebeld, daar kan ik gelukkig begin vd middag terecht.. Ooohhh ik ben zo zenuwachtig! 😭
Spannend, fijn dat je gelijk terecht kunt. Nu wel rustig met de bloedingen? Ik kom hier wel even kijken hoe het gegaan is!
Daaar ben ik weer.. Wel (iets) opgelucht. Volgens mijn berekening ben ik nu 6 weken en 3 dagen.. Ze zag wel een hartje kloppen, maar nog wel wat traag. Dat paste wel mooi bij 6 weken zwangerschap.. Maar als ik verder zou wezen zou het sneller moeten kloppen. Het kon alle kanten op gaan, maarja het is ook nog wel erg pril. M'n bloedverlies is gestopt.. Misschien moet ik maar gewoon hopen op het beste. Over 2 weken mag ik gelukkig weer, en hoef ik niet tot 20 maart te wachten.
Gelukkig gaat alles goed! Bij mij was dat rood bij vegen ook in de 5e en 6e week, maar had er verder geen klachten bij. Het is allemaal goed gegaan dus ik hoop het voor jou ook! 😘
Helaas voor mij geen happy end verhaal. 😥 Vorige week donderdag avond zag het er niet goed uit. Maandag kon ik al terecht in het ziekenhuis, en dinsdag ben ik aan het einde vd dag gecuretteerd. Ik ben nog erg slap van de ingreep..
Wat heftig Little mom! Heel veel sterkte. Ik ben nu ongeveer 5 weken en sinds donderdag bloed verlies bij afvegen. Wisselend tussen bruin en helderrood. Aanstaande dinsdag de echo staan, ben er zo bang voor dat het niet goed is Nogmaals heel veel sterkte met dit vervelende nieuws!