Vervelende liegende man

Discussie in 'De lounge' gestart door Doorenroosje, 11 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doorenroosje

Doorenroosje Actief lid

13 jul 2013
    113
    7
    18
    Mijn man liegt van de week belde hij twee keer ik moet overwerken dus ik zeg dat is goed kom ik er gisteren achter dat hij dus gewoon in de kroeg zat beide keren en dus niet overwerkte. Ik ben daar zo kwaad om. Hij liegt veel vaker over van alles en nog wat.

2. adi

adi Niet meer actief

Fijne relatie zo....

Heb je met hem over gesproken waarom hij vindt dat ie moet liegen om naar de kroeg te gaan?

3. Teddy26

Teddy26 Niet meer actief

Dan zou ik toch eens vragen waarom hij het nodig vindt om te liegen...

4. Doorenroosje

Doorenroosje Actief lid

13 jul 2013
    113
    7
    18
    Daar geeft hij geen antwoord op

5. Teddy26

Teddy26 Niet meer actief

En daar neem je genoegen mee?
    Je zal toch moeten praten, want anders kom je er niet achter.

6. adi

adi Niet meer actief

Maar je kent je man en je relatie toch?
    Waarom zegt hij niet gewoon dat ie naar de kroeg gaat?

Je geeft vrij weinig info hier. Hoe is jullie relatie verder, is er voldoende communicatie en vertrouwen? Laten jullie elkaar vrij?

7. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Dat is inderdaad niet netjes.

8. Doorenroosje

Doorenroosje Actief lid

13 jul 2013
    113
    7
    18
    Ik vertel altijd alles. Hij verteld veel maar over de kroeg bier drinken bij vrienden liegt hij bijna altijd.

Ik vind dronken worden bij vrienden of kroeg niet nodig en naar de kroeg gaan gewoon geldverspilling en dat weet hij. Als ik weet dat hij er is en hij komt dronken thuis zeg ik er nooit wat van hoor.

9. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    misschien wou hij het niet zeggen omdat jij het geld verspilling vind enhij bang is dat je boos word..

ik zou een gesprek aan gaan..

10. 2jees

2jees Niet meer actief

Dat denk ik ook. Bang voor de reactie en denken: Dan maar zo, dan kan ik toch gaan.

Ik zou er nog eens over praten en als hij het echt niet wil/kan laten, een avond afspreken waarop hij wel gaat. Zodat jij het toch weet. Niks zo funest voor een relatie als achterbaksheid.

11. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.496
    2.948
    113
    Ik zou toch echt een gesprek aangaan. Want er zit toch iets niet lekker tussen jullie. Als mijn vriend zou bellen dat ie na het werk ff langs de kroeg zou gaan zou ik niet boos worden. Jou man denkt dat ie om een of andere reden moet liegen tegen jou....
    Hoe ben je erachter gekomen dat hij daar zat dan?

12. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ik vind het slecht dat hij liegt.

Maar ik vind het net zo slecht dat jij hem geen avondje in de kroeg gunt.

13. Drieka

Drieka Niet meer actief

Beetje vreemd allemaal??

Ten eerste, waarom wil hij niet lekker naar huis komen maar graag naar de kroeg 2 keren in de week?
    Waarom niet gewoon lekker 1 pilsje drinken maar direct drinken totdat hij dronken is?

Dat hij erover liegt is gewoon niet netjes maar als hij weet dat jij er zo fel op tegen bent dan snap ik wel ergens waarom hij een smoes verzint maar goed, ik denk dat jullie eens goed met elkaar moeten praten wat dat gaat zo toch niet werken?

Sowieso vind ik het niet netjes dat als jij hem rechtuit vraagt waarom hij liegt, hij er geen antwoord op geeft, daar zou ik het dan niet bij laten, wilde dan wel een antwoord hebben.

Als mijn man graag af en toe eens naar de kroeg zou gaan met zijn vrienden dan had ik daar geen moeite mee mits hij zich niet klem gaat zuipen. Zoals gezegd even lekker met zijn vrienden eruit en een pilsje drinken, daar is toch niks mis mee? Zo lang hij niet straalbezopen thuis komt, daar zou ik wel moeite mee hebben.

14. Kyra73

Kyra73 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.569
    456
    83
    Hier ben ik het mee eens.

Ik zou toch eens met elkaar om tafel gaan zitten en eens een heel goed gesprek met elkaar aangaan. Samen moeten jullie toch tot een compromis moeten komen en allebei wat water bij de wijn moeten doen (sorry no pun intended).

15. adi

adi Niet meer actief

Nou, je man heeft blijkbaar een andere mening, dus zou ik daar toch andere compromissen over maken.
    Als jij het geldverspilling vindt betekent dat toch ook niet voor hem?

16. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.266
    6.794
    113
    TS, jullie hebben 3 kinderen samen...lijkt mij dat het misschien verstandig is om met elkaar te praten in plaats van tegen elkaar te liegen en elkaar dingen te verbieden.

Lijkt me zo erg moeilijk samen kinderen op te voeden en samen oud te worden.

17. Happy1234

Happy1234 Bekend lid

8 jun 2014
    688
    0
    16
    Vrouw
    Zelfstandig.
    Ergens in het westen
    Ja beetje vermijdingsgedrag misschien... ik zou het wel bespreekbaar maken....

geen denken aan dat mijn man dat bij mij moet doen.... meteen op het matje roepen....

18. Brinta

Brinta Fanatiek lid

9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Misschien moeten jullie een keer om de tafel gaan zitten en afspraken maken. Misschien moet jij hem dan ook wat meer dingen gunnen. Blijkbaar werkt hij voor zijn geld en dan mag hij daar ook wel eens wat leuks mee doen toch?
    Hij hoeft natuurlijk niet elke dag naar de kroeg, maar misschien komen jullie tot een compromis.

19. misa

misa Niet meer actief

Ik zou dat ook niet waarderen. Maar wat is dat tegenwoordig voor een issue met praten...? Mensen, dat is de basis. Praat, maak desnoods ruzie. Maar als je dat niet (meer) doet, is de relatie gedoemd te mislukken denk ik.

Dus praten en overleggen hoe je dit aan kunt pakken. Zoek een compromis, maak afspraken.

Waar liegt hij nog meer over en waarom?

20. penseel

penseel Niet meer actief

Hij heeft zo te lezen (lak) aan jou wensen.

En dit zal al veel langer spelen. Heb je wel ooit duidelijk aan gegeven van tot hier en niet verder.

Dat hij uit wil naar de kroeg een keer per week moet je toe staan. Zonde ja maar als hij het nodig heeft een uitje voor zich zelf zou hij daar eerlijk over moeten en mogen zijn bespreek een bedrag per week af. Even belletje dat jij weet dat hij niet komt.

Voor de rest goed samen praten blijft hij zo doen en blijf je ( veel geven) en nog meer het zal niet alleen het liegen zijn of juist meer dan alleen dat liegen. Eens samen heel goed praten en jij als zijn vrouw moeder van zijn kinderen mag best op haar strepen staan.

soms mannen.. Was het maar zo simpel.

Deel Deze Pagina