Want de tekenen zeiden het al: vandaag ongesteld geworden. Waarom ben je dan zo blij, zullen sommigen zich afvragen? Nou, omdat ik het ziekenhuis heb gebeld aangezien ik daar donderdag een afspraak heb. Als ik, net als de vorige maanden, op dag 3 moet beginnen met Clomid, dan ben ik dus een dag te laat donderdag. Wat zei het ziekenhuis (na overleg met de arts): gefeliciteerd u heeft afgelopen maand uw eerste eisprong gehad (is bepaald aan de hand van de bloedmonsters die ik op cd 21 heb laten afnemen). Dus Clomid 100 mg werkt voor mij!!!! We kunnen dus nu voor het echie gaan. Ik ben zo BLIJ! Ik heb EINDELIJK een eisprong!!!! Yahoo!
jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee..................wat fijn!!!!!!!!!! lekker gevoel is dat he, dat je dan echte kansen hebt!!!!!! super, hard gaan klussen he, deze ronde liefs radna
Hey wat goed joh!! Gefeliciteerd hoor, en deze ronde weet je eindelijk wanneer je je ei kunt verwachten. Veel klusplezier!!!!
wwwwwwwwwwoooooooooooooooooowwwww wat goed joh, das idd nog eens goed nieuws, veel klussen maar he liefs sam
hahaha ik dacht ow joepie die is zwangerrrrr!!! niet dus!! Maar wel goed dat je een eisprong hebt gehad succes deze nieuwe ronde!!!
Wat een goed nieuws; nu hopen dat je volgende keer weer goed nieuws heb, zoiets als: Ik ben zwanger!!!!! Groetjes van Senna
WOW! Supergefeliciteerd! Wat een goed gevoel moet dat zijn! Mag ik je volgen deze maand, zodat ik deze maand ook een eisprong krijg?
Wat een goed nieuws zeg!!! Nu kunnen jullie dan eindelijk ook voor het echte werk gaan! Heel veel succes (en plezier) hoor!!