Goedemorgen dames, hier ben ik dan...bezig met ronde 4 en ditmaal clomid 100. Hiervoor heb ik met clomid 50g wel een eisprong gehad maar helaas heeft het toch niet mogen lukken... Nou is mijn vraag aan jullie hoe groot is de kans dat er met de clomid 100g eerder een eisprong optreedt ? Met clomid 50 heb ik pas op dag 24 een eitje.... en dan nog eens 15/16 dagen wachten totdat ik ongi werd.... Ik weet niet wat ik ervan moet verwachten.... Groetjes Damie
hoi meid je hebt kans dat je nu wel een eisprong krijgt dat is bij iedereen verschillend ik had met clomid 50 ook pas rond dag 25 eisprong dan duurd je cyclus idd wel heel lang en bij clomid 100 bleef dat bij mij het zelfde dus..... veel succes meid
Caruli, ik had met clomid 50 ook een eisprong alleen duurde het zolang. Maar bij jou bleef het op dag 25?? Dat is niet wat ik wilde horen hi hih hi....hoopte dat het eerder zou zijn waardoor je wat vaker de kans heb...
hoi meid helaas kan ik je niks beters melden maar het is wel de bedoeling als je verhoging krijgt dat je cyclus dan korter word maar net wat ik zei het is bij iedereen verschillend hopelijk werkt het bij jou goed succes
Thanks ja..... even afwachten. Heb voor de 23ste een date staan voor een FM. Kijken of er al iets gegroeid is.....
Ik had bij clomid 50 mg geen eisprong helaas. Maar bij clomid 100 mg had ik op cyclusdag 17 een eisprong, en daarna precies 14 dagen voor ik ongi werd. Heel veel succes hoor!!
Nou ben ik ff nieuwsgierig he? Is het vaker zo dat je met clomid langer duurt voordat je een eisprong hebt? Ik ben namelijk van dag 17 uit gegaan, en hebben geklust tot dag 19....straks heb ik hem ook veel later en moeten we de komende dagen nog flink aan het klussen Liefs, Natasja
Met clomid is je eisprong idd later in je cyclus. Maar hoe laat verschilt per vrouw. Ik heb ook telkens een eisprong gehad met clomid op dag 17, bij mij was dat standaard cyclusdag 17. Maar het verschilt nogal. Als je temperatuurt kan hje het een beetje terug kijken wanneer je je eisprong hebt gehad. Of je moet de eisprong kunnen voelenm dat is nog makkelijker Heel veel succes!!
Bedankt voor je snelle antwoord Jolanda! Nu weet ik iig wat me te doen staat de komende dagen We hebben alleen gisteren niet geklust, dus de schade is nog beperkt denk ik... Liefs, Natasja
Damie, Dit zou ik nou ook heel graag willen weten. Helaas niet zoveel reacties van meiden waarbij het wel zo is. Heb wel meer gehoord dat door de verhoging van de clomid je cyclus korter wordt...waardoor je eisprong eerder is. Afwachten..... ik ben nu ook bezig met clomid 100