Hallo allemaal, Begin oktober kwamen wij erachter dat wij papa en mama worden en ik kan niet wachten! Op de dag dag ik OG had moeten worden deed ik 's avonds een zwangerschapstest van de Kruidvat. Ik was in zak in as toen deze negatief was, ik heb namelijk een cyclus die ik op het uur gelijk kan zetten. Toen ik een week later nog niet ongesteld werd, heb ik opnieuw een test gedaan en deze Clear Blue test gaf aan dat ik 1-2 weken zwanger ben. Mijn laatste menstruatie was op 2 september, dus ik zou nu bijna 8 weken zwanger moeten zijn. Volgens Clear Blue iets korter, ongeveer 6. Het is ons eerste kindje en mijn eerste zwangerschap en ik ben er helemaal hyper van . Ik ga me deze week inschrijven bij de Vlos in mijn stadsdeel. Helaas doet deze vlos pas de eerste echo bij 10-12 weken. Ik overweeg nu een pretecho te laten doen bij een pretecho praktijk. Ik wil gewoon echt weten dat het goed is, vooral ook omdat ik nu al 3 kilo ben aangekomen en mijn borsten enorm zijn. Voor mijn gevoel kan iedereen het dan ook al zien, al heb ik nog geen vragen gehad. Poeh, een hoop woorden, maar jullie begrijpen mijn enthousiasme. Ik verwacht hier veel mee te lezen en veel te posten. Ik hoop dat alles goed gaat en ik alleen maar ga genieten .