hallo ik kan het zelf niet geloven maar ik ben zwanger! ik was de afgelopen weken erg moe hangerig en suuuuper emotioneel. Mijn man grapte; ben je niet zwanger?! Nee joh, ben gewoon kriegelig en onregelmatig door de borstvoeding die gestopt is e.d komt allemaal wel goed. afgelopen zondag dacht ach waarom test ik niet gewoon, dan kunnen we dat ook van de oorzaken lijst schrappen. Maar tot mijn grote verbazing kwam meteen een streepje te voorschijn.. mijn gevoelens klapte van de ene naar de andere kant blij, ongeloof, verwarring, meest praktische zaken, alles schoot er door heen. Ik kom het toilet af en ik keek mijn man aan de die begon meteen de springen(volgens mij vond ie het wel erg leuk ) ik heb de hele avond vol ongeloof naar het stripje zitten kijken. Zoals jullie misschien al begrijpen waren wij niet echt bezig om zwanger te worden, maar als het gebeurde dan was het meer dan welkom! nu een paar dagen later en een echo afspraak om de termijn vast te stellen begint het allemaal toch een beetje te in te zinken.... ik wordt voor de tweede keer mama! weer een klein wondertje in mijn buik..... geweldig! groetjes bianca
Zoals je het neerzet kan ik helemaal meeleven en ik ben nog nooit zwanger geweest Heel erg gefeliciteerd en geniet ervan!
dit doet me heel sterk denken aan hoe ik erachter kwam dat ik zwanger was van mijn tweede Hartstikke gefeliciteerd!
bedankt voor jullie reacties! heel fijn. Ik kan er verder nogmet niemand over praten dus dit is wel een uitkomst! liefs bianca