Blij dat ik niet naar buiten moet :D

Discussie in 'De lounge' gestart door Mirri, 17 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirri

    Mirri Fanatiek lid

    25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Brrr, gister vond ik t lekker om buiten te wandelen in de zon
    Vandaag grijs en dikke sneeuwlucht, de kou zit in m'n botten ik cocoon !
    Blij dat de boodschappen binnen zijn en ik nergens voor naar buiten moet
     
  2. kawaii

    kawaii Fanatiek lid

    9 mei 2011
    1.364
    0
    0
    brabant
    Jaaa geniet ervan zou ik zeggen. Lekker binnen blijven! Ik zit helaas al op mn werk en ben vanochtend half kapot gevroren toen ik naar t werk fietste. Tjeeeee wat is 't KOUD!
     
  3. mijn kids hadden hier ook last van.
    Terwijl het hier veel minder koud was als gisteren

    gistermorgen -12
    vanmorgen -5
     
  4. sidmick

    sidmick VIP lid

    23 jun 2008
    17.227
    3.672
    113
    Het is idd ijzigkoud. Ik moet nog 3x op en neer naae school. Drama om die kinderwagen door de sneeuw te ploeteren
     
  5. Chiggy

    Chiggy VIP lid

    29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Gister vond ik het idd ook lekker maar nu is het echt vreselijk! Sta nu op het station op m'n trein te wachten brrrr... KOUDDDD!
     
  6. TempusFugit

    TempusFugit Niet meer actief

    Ik vind het wel mooi om te zien, bevroren spinnenwebben in de tuin :D Maar mistig en inderdaad heel koud. Als ik drie seconden de deur open doe om de honden buiten te laten en ik loop terug naar de woonkamer, voel ik daar nog steeds een vlaag van kou =\
     
  7. Daydreamy

    Daydreamy Fanatiek lid

    7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Ik hoef alleen vanmiddag even m'n oudste van school te halen (is gelukkig niet zo ver) gister al lekker de boodschappen gedaan :)
     
  8. yeps

    yeps Bekend lid

    27 aug 2012
    506
    18
    18
    NULL
    NULL
    Ik ga zo lekker n uur wandelen! Heerlijk
     
  9. Wij gaan zo ook weer een uur naar buiten (en in de namiddag nog een keer)! Het weer van gisteren was inderdaad veel lekkerder, maar ik vind de witte wereld nog steeds ontzettend mooi en als ik stevig doorloop krijg ik het vanzelf warm! :D
     
  10. La Palma

    La Palma Fanatiek lid

    24 mei 2010
    2.721
    0
    0
    NULL
    NULL
    #10 La Palma, 17 jan 2013
    Laatst bewerkt: 17 jan 2013
    Straks ga ik wel even heen en weer met de slee! Ik zal zelf even moeten doorbijten, maar die kleine vindt het geweldig
     
  11. Koon

    Koon Niet meer actief

    Gelukkig is mijn zoontje nog te klein om de sneeuw bewust mee te krijgen ;) Ik ben namelijk helemaal geen sneeuwliefhebber.

    Het enige waarvoor ik gister naar buiten ben geweest is om ons stoepje te vegen zodat de postbode en visite zonder hun nek te breken bij de voordeur kunnen komen. (idem in de achtertuin, maar dan voor onszelf)
    Alhoewel het ook gezond is om even een frisse neus te halen, blijf ik vandaag toch nog maar lekker binnen.
    Mijn vriend heeft al de opdracht gekregen om boodschappen te halen uit zijn werk haha.
     
  12. Ellen291982

    Ellen291982 Niet meer actief

    Hier vanmorgen Emma naar school gebracht en boodschapjes gedaan. Julia vind de kou niet echt fijn merk ik. Ik vind het nog wel meevallen. Heb dagen gehad begin van het seizoen dat ik het kouder had.
     
  13. Merryl

    Merryl Fanatiek lid

    25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Moet er straks twee keer uit en zie er als een sneeuwberg tegenop. Mijn jas is alles behalve warm en een trui past er niet onder. Baal baal!
     
  14. ukoldaatje

    ukoldaatje VIP lid

    2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Ik ook, oudste naar de psz en ik met jongste aan de wandel!
     
  15. Hopmarjanneke

    Hopmarjanneke VIP lid

    10 jul 2008
    13.509
    497
    83
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Nah, ik zit ook lekker binnen... maar dan wel op kantoor :D
    Gistermorgen was het -9 bij ons en vanmorgen -3.... voelt als zomer :p Ik verder weinig buiten momenteel..... de omslag van koud naar warm en andersom zorgt bij mij voor vreselijke hoestbuien momenteel
     
  16. bosi333

    bosi333 VIP lid

    1 aug 2006
    37.179
    6.711
    113
    Ja dat had ik dinsdag heel sterk...nergens zin in..lekker thuis blijven. ( behalve 4 keer op en neer school)
     
  17. Aszz

    Aszz Niet meer actief

    Heerlijk! Zonnetje schijnt, -5 graden en op de schaatsen maar. Slee erachter en gaan. Van het weekend lange stukken schaatsen over natuurijs verwacht ik :)
     
  18. Chiggy

    Chiggy VIP lid

    29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Als de zon zou schijnen zou het wel lekker zijn ja.. net als gister, dat vond ik heerlijk! Maar hier is het hartstikke somber en grijs :(
     
  19. LittleMonsters

    LittleMonsters Niet meer actief

    ik ging gisteravond om 23:30 op de fiets.. omg me benen vroren er gewoon af... pfff wat was het koud zeg
     
  20. ukoldaatje

    ukoldaatje VIP lid

    2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    T is hier niet grijs, wel bewolkt maar licht en wit...alle bomen zijn nu zoooo prachtig mooi....Moet wel eerlijk zeggen ik ben nog niet buiten geweest. Ga zo de oudste klaar maken voor peuters, dan de jongste wakker maken en ijsberendik inpakken en lekker gaan wandelen, als de wegen begaanbaar zijn voor mijn kinderwagen ;) Midden op straat gaat wel, aangereden sneeuw lukt ook wel ;) (als het niet gata over straat of te veel hobbelt sja dan moet ik wel naar huis..)
     

Deel Deze Pagina