blij.... doe jij ook weleens blije dingen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Eefke84, 6 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.155
    33
    48
    Hahah geweldig dit!!
    Ik heb dit nu nog niet zo erg.. Mja dat komt vast wel zodra ons kleintje geboren is en wat ouder :D

2. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    uhm.. Duplo en barbie hier:D

3. Sweetheart

Sweetheart Actief lid

1 aug 2011
    451
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh jaaaa hier ook eentje. Heerlijk toch?

4. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

JA dat vind ik ook leuk. Ik ga 'savonds vaak vlechtjes in de haren maken, ligt Robyn dus allang al in bed.
    En ze heeft zo'n hamsterbaan, dat is ook zo leuk. 2 Van die hamsters die dan achter elkaar aan rijden en tegen elkaar aan botsen enzo. Als Robyn daarmee wilt spelen speel ik fanatiek mee!

5. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    ik ben wel eens met strijkkralen bezig :D

6. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

haha leuk topic!!
    was gister met me kleintje en broertje bij de ballorige en toen hun even aan het uitrusten waren stond ik nog lekker op de trampoline:D

blokjes bouwen doe ik ook regelmatig:D

7. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    My guilty pleasure: Duplo!! Urenlang kan ik torens, huizen en auto's bouwen :) En idd, mijn zoon moet het niet in zijn hoofd halen het te slopen, want dan ben ik beledigd :D :D

8. Linda86

Linda86 VIP lid

Jaah, kleuren is inderdaad leuk! En strijkkralen ook of gewoon kralen rijgen!

Maar het allerleukst vind ik het om naar balorig (of zoiets) te gaan, het liefst elke week. Om dan zelf lekker overal mee in te klimmen en op te springen. Ik baal dan altijd stiekem als Milan het na een paar uur weer gezien heeft! Ik kan dr echt geen genoeg van krijgen!

9. Vrouwenmantel82

Vrouwenmantel82 Actief lid

11 dec 2011
    428
    0
    0
    Verzorgende ig van beroep
    Bij den bosch
    Heerlijk jullie verhalen te lezen.

Hier speel ik graag met houten blokken of duplo, jammer dat mijn zoontje het uit elkaar komt slopen. Hij is net een jaar, eigenlijk nog iets te klein, maar ik vind duplo zo leuk.

Oja,hier wordt er veel gestoeid tussen de ouders, uiteraard win ik met kietelen van mijn man. Of we rennen elkaar achterna. Vindt de kleine stiekum ook geweldig, die wil altijd meedoen. Die ligt vaak in een deuk om zijn gekke ouders.

10. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Ahum....all of the above!
    Ik kleur, klei, teken, schilder, plak en knip...maak kleertjes voor poppen (heb sinds kort een BJD aangeschaft voor mezelf want tja....ik vind dat echt leuk!)
    En inderdaad ik kam barbie, ponies en ander harig spul (mn moeder zei laatst ook al van ja jij zal t nooit verleren heh... :))
    En ik heb vandaag een knuffel gekocht voor mn dochter (omdat IK hem zo schattig vond...ja ok dochterlief ook...en de combi van mn dochter met dat beertje was helemaal awwwww...) en dat gebeurt me wel vaker dat ik speelgoed koop voor de kids omdat ik er stiekem mee wil spelen :)
    Lego, knex, houten blokken en ander bouwspul is ook al niet veilig voor me.
    Zelfs auto's vind ik af en toe leuk om mee te rommelen

Maar voorop staat toch wel knutselen en kleuren enzo :)

Ik geef het toe ik ben een FREUBELDOOS!
    Altijd geweest en zal het altijd blijven ook. HEERLIJK!!! :D

11. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik kan heel goed kleien :)
    Of mooie vormpjes uit de klei drukken. Dat je zo'n perfect gevormd hartje van klei krijgt, dat voelt gewoon zó lekker...raar ben ik :)
    zoon heeft nu ook moondough...daar kan je echt prachtige vormpjes mee maken. Het werkt gewoon therapeutisch!

En kleuren, heerlijk!! Zoon heeft zo'n kleurboek waarbij de lijntjes heel dik zijn, ze liggen op het papier zeg maar. Oeh dat kleurt zo lekker :D

12. glimworm

glimworm Niet meer actief

haha geweldig! ik zie mezelf dat allemaal ook nog wel (mee)doen.

ik was vroeger gek op kleuren, loco en lego.
    Altijd als mijn zus en ik de emmer lego weer eens omgegooid hadden was mijn vader haantje de voorste, die bouwde hele kabelbanen door de woonkamer heen ;) Ik zou het dan iig niet van een vreemde hebben.:D Mocht er in de toekomst een dochter bijkomen zullen haar poppen ook niet veilig zijn, ik heb 2 jaar kappersopleiding gedaan. Ik zal ze niet kaalknippen maar vlechten en opsteken is wel aan mij besteed :):D

13. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Zo heb ik een gewone vriend die dan bij mij op bezoek kwam toen de jongens nog klein(er) waren en dan binnen 10 minuten boven zat om te lego-en "met de jongens".... ;)
    Ach no suprise dat hij nu leraar is! Al had ik gedacht dat hij op de basis school zou eindigen:p

14. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Haha, ja, ik heb zojuist de manen van mijn oude "My little Pony" paardjes zitten kammen. Ik heb ze van zolder opgeduikeld voor mijn dochter, maar stiekem vindt mama dit ook wel weer leuk ;) De voorkeuren voor bepaalde paardjes die ik destijds had heb ik nog steeds...grappig :p

15. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Oh, gelukkig ben ik niet de enige!

We 'helpen' vaak ook mee met Duplo en met kleien. Tekenen is inderdaad ook leuk.

16. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    ik teken, klei en verf ook altijd met finn. zo leuk! en owee als ie aan mijn'werkstuk' komt! hehe
    ook ben ik de beste in bruggen bouwen voor z'n treintjes;)

17. Aszz

Aszz Niet meer actief

De oudste heeft zo'n kartelschaar, ik knip er allemaal vormpjes mee. Vooral kerstbomen zijn leuk, en die dan samen versieren ( mama meer dan de oudste hahaha )

En laatste hele tekeningen gemaakt op de ramen, met raamverf. De kinderen waren er snel klaar mee, maar mama niet :D

18. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Ja hier nog 1 hoor!
    Kan niet wachten tot mn dochter ook met kleurpotloden, verfkwast en duplo in de weer gaat!
    Kan ik ook lekker meedoen!

19. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Wat wij regelmatig doen is als het regent trekken we oude kleren aan en gaan we in de plassen stampen tot we drijfnat zijn,dan douchen en warme chocomel.
    Ook doe ik altijd blij mee in de speeltuin.
    Ik vind dat je altijd een stukje kind in jezelf moet blijven houden.

20. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

hahahhha ik ken dat heel goed...had dat laatst toen ik zat te kleien met mn zoon, ik had prachtige boompjes gemaakt en vlinders enz en ging helemaal op in mn kunstwerk en vergat hem een beetje te helpen eingelijk (i know iks chaam me dood) komt hij erbij zitten om te kijken en maakt ie mn boom kapot!

grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr wat was ik gepikeerd toen zeg hahahahahaa

Deel Deze Pagina