Ik vind de knikkerbaan bouwen leuk. En dan proberen met dezelfde afstand alle knikkers erdoorheen te laten rollen. Stiekem vind ik het dan erg irritant als dochter haar vinger ergens tussen gaat houden om een 'file' te maken.
Mwah ik ren regelmatig samen met Jayro door de kamer met 1 hand naar voren "Superteam, daarrrr komen we!"... En dan gaan we mieren en kakkerlakken redden.. Uhh ja hij heeft errrg veel fantasie... En in de auto zingen we altijd samen gekke liedjes... En ik kan heel fanatiek zijn met tekenen zoals meer hier.. en duplo bouwen.. o wee als iemand dan mijn brug sloopt Maar we doen ook wel eens alsof Kenji dan het 'verschrikkelijke sloopmonster' is en dan moeten we de stad met muren zien te beveiligen Uhhhh.. tsja
O wat leuk om te lezen, ik dacht dat ik nog kinderachtig was haha. Ik herken wel wat dingen hier, speelgoed blijft gewoon leuk voor jong en oud haha Fanatiek duplo bouwen, barbies aankleden en haartjes mooi maken. Tekenen, Kleien, strijkkralen maken, dansen en zingen. Mijn dochter vind het geweldig als ik met haar mee doe en ik ook haha. Ik doe het niet als ik alleen ben hoor echt alleen samen met mijn dochter
Wat een geweldig topic . Ik teken/kleur mee met de meiden en ja grummbel ook als ze door mijn tekening heen krassen . We hebben een trampoline ingebouwd in de grond, nou dat vind mama ook leuk oh en ja dan de schommel hahaha die is helemaal geweldig, zo lekker rustig heen en weer te zweven, dat voelt zo fijn Dan luisteren we vaak op de pc naar roompot minidisco, allemaal leuke liedjes voor kids maar met een leuk tempo en dan dansen we de hele kamer door Geweldig
Hier ook nog een groot kind. Een hele tijd terug kwam ik een barbie tegen met een baby in de buik, die je eruit kan halen en erin kan doen enzo. Die vond ik als kind al geweldig en een vriendin van mij had die barbie. Dus ik heb die barbie gekocht "voor mijn dochter". En zo vind ik met de poppen spelen, kleuren, tekenen, kleien, knutselen, spelletjes spelen, zingen en dansen op kindermuziek dus ook helemaal geweldig.
ik heb vanmiddag ruim een uur zitten kleien... en chagerijnig als mijn dochter zich met mijn bouwwerk bemoeide hehe
Ik kijk en zing mee met de GiggleBellies. Dean vind het erg leuk maar denk dat ik het leuker vind...hahahaha!!
Ik hou erg van tekenen, helaas doe ik het tegenwoordig niet zo vaak meer. Maar hier een foto van een tekening, ook heel toepasselijk voor zp. Maar mijn beste vriendin was toen zwanger en was zooooo blij voor haar dat ik dit voor haar had gemaakt. Ze heeft hem nog in de woonkamer hangen. Bekijk bijlage 212782
Mooi! ....Ik teken ook maar heb er de laatste tijd weinig tijd voor gehad.Je kan foto's maken of je tekeningen scannen en die bewaren bij devianART.
hahahaha! ik ben er ook dol op, dansen, tekenen, en nu heb ik zo'n slapeloze zwangerschapsnacht en denk dat ik maar eens in mijn dochters speelgoedmand duik
ow heerlijk kleuren soms moet ik gewoon echt gaan stoppen anders is het kleurboek zo vol gekleurt hwaaaa vroeger als k bij me nichtje of neefje gingen mee kleuren dan schrijf ik ook erbij de datum en me naam poos geleden kwam me neef n van 19 kwam ermee met die kleurboek is toch wel leuk om terug te zien hoe mooi ik sommige niet had ingekleurt en ik ben nu echt op make-up maar meer om de haren dan ken ik oefenen op die pop om te gaan vlechten alle kanten en zodra ik het door heb probeer ik het bij me oudste dochter te doen maar hellaas heeft ze nog niet zo lang haar dus ik oefen nog lekker op de pop hwaaaa
Wat een blij topic hihi Ik hou zelf wel erg van bellen blazen! Heb her en der een potje staan. Soms blaas ik in huis, woonkamer of slaapkamer. En soms ook buiten op mn stoepje.