blij.... doe jij ook weleens blije dingen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Eefke84, 6 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tamio

Tamio Niet meer actief

Ik vind de knikkerbaan bouwen leuk. En dan proberen met dezelfde afstand alle knikkers erdoorheen te laten rollen. Stiekem vind ik het dan erg irritant als dochter haar vinger ergens tussen gaat houden om een 'file' te maken. :D

2. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

25 jul 2008
    1.945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    Mwah ik ren regelmatig samen met Jayro door de kamer met 1 hand naar voren "Superteam, daarrrr komen we!"... En dan gaan we mieren en kakkerlakken redden.. Uhh ja hij heeft errrg veel fantasie... :D
    En in de auto zingen we altijd samen gekke liedjes...
    En ik kan heel fanatiek zijn met tekenen zoals meer hier.. en duplo bouwen.. o wee als iemand dan mijn brug sloopt :D Maar we doen ook wel eens alsof Kenji dan het 'verschrikkelijke sloopmonster' is en dan moeten we de stad met muren zien te beveiligen :p

Uhhhh.. tsja :D

3. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    O wat leuk om te lezen, ik dacht dat ik nog kinderachtig was haha. Ik herken wel wat dingen hier, speelgoed blijft gewoon leuk voor jong en oud haha :p

Fanatiek duplo bouwen, barbies aankleden en haartjes mooi maken. Tekenen, Kleien, strijkkralen maken, dansen en zingen. Mijn dochter vind het geweldig als ik met haar mee doe en ik ook haha. Ik doe het niet als ik alleen ben hoor echt alleen samen met mijn dochter :D

4. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Wat een geweldig topic :D.

Ik teken/kleur mee met de meiden en ja grummbel ook als ze door mijn tekening heen krassen :D.
    We hebben een trampoline ingebouwd in de grond, nou dat vind mama ook leuk oh en ja dan de schommel hahaha die is helemaal geweldig, zo lekker rustig heen en weer te zweven, dat voelt zo fijn :)

Dan luisteren we vaak op de pc naar roompot minidisco, allemaal leuke liedjes voor kids maar met een leuk tempo en dan dansen we de hele kamer door Geweldig :D

5. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Hier ook nog een groot kind.:D

Een hele tijd terug kwam ik een barbie tegen met een baby in de buik, die je eruit kan halen en erin kan doen enzo. Die vond ik als kind al geweldig en een vriendin van mij had die barbie. Dus ik heb die barbie gekocht "voor mijn dochter".

En zo vind ik met de poppen spelen, kleuren, tekenen, kleien, knutselen, spelletjes spelen, zingen en dansen op kindermuziek dus ook helemaal geweldig.:D:)

6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik heb vanmiddag ruim een uur zitten kleien... en chagerijnig als mijn dochter zich met mijn bouwwerk bemoeide hehe

7. Nessy

Nessy Fanatiek lid

27 feb 2008
    2.309
    0
    36
    Verzorgende-C maar nu huismama
    Duitsland
    Ik kijk en zing mee met de GiggleBellies.
    Dean vind het erg leuk maar denk dat ik het leuker vind...hahahaha!!:D

8. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Ik hou erg van tekenen, helaas doe ik het tegenwoordig niet zo vaak meer.:(

Maar hier een foto van een tekening, ook heel toepasselijk voor zp.;)
    Maar mijn beste vriendin was toen zwanger en was zooooo blij voor haar dat ik dit voor haar had gemaakt.
    Ze heeft hem nog in de woonkamer hangen.;)

Bekijk bijlage 212782

9. Nessy

Nessy Fanatiek lid

27 feb 2008
    2.309
    0
    36
    Verzorgende-C maar nu huismama
    Duitsland
    #49 Nessy, 6 jan 2012
    Laatst bewerkt: 6 jan 2012
    Mooi! ....Ik teken ook maar heb er de laatste tijd weinig tijd
    voor gehad.Je kan foto's maken of je tekeningen scannen en die
    bewaren bij devianART.:)

10. Dana

Dana Niet meer actief

hahahaha! :D

ik ben er ook dol op, dansen, tekenen, en nu heb ik zo'n slapeloze zwangerschapsnacht en denk dat ik maar eens in mijn dochters speelgoedmand duik ;):p

11. citta

citta Fanatiek lid

10 nov 2007
    1.023
    0
    0
    [url=http://www.zwangerschapspagina.nl][img]http:/
    rotterdam
    ow heerlijk kleuren soms moet ik gewoon echt gaan stoppen anders is het kleurboek zo vol gekleurt hwaaaa
    vroeger als k bij me nichtje of neefje gingen mee kleuren dan schrijf ik ook erbij de datum en me naam
    poos geleden kwam me neef n van 19 kwam ermee met die kleurboek is toch wel leuk om terug te zien hoe mooi ik sommige niet had ingekleurt

en ik ben nu echt op make-up maar meer om de haren
    dan ken ik oefenen op die pop om te gaan vlechten alle kanten
    en zodra ik het door heb probeer ik het bij me oudste dochter te doen
    maar hellaas heeft ze nog niet zo lang haar dus ik oefen nog lekker op de pop hwaaaa

12. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    Wat een blij topic hihi:D
    Ik hou zelf wel erg van bellen blazen! Heb her en der een potje staan. Soms blaas ik in huis, woonkamer of slaapkamer. En soms ook buiten op mn stoepje.

13. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    Dit is mijn laatste creatie met de strijkkralen :D voor mijn zusje, die bevallen was :D

Deel Deze Pagina