hallo dames, even vraagje vanaf wanneer kan je de blije doos ophalen en hoe krijg je hier bericht van? via de mail of per brief? wie weet dit?
Toevallig deze week een mailtje gehad. Ik kan hem tot de 27e ophalen. Bij mijn andere kindjes kreeg ik de uitnodiging per post.
Ik kreeg de bon toegestuurd samen met een nummer van Wij Jonge Ouders... wel vrij laat omdat ik pas aardig laat had opgegeven.
Ik kan er naar fluiten.. krijg bergen spam (ook via Felicitas, via Wij media vooral via Mail) maar voor de doos was ik 'te laat'.. (we logeerden bij mensen, moest wachten op mijn eigen huis..)
ik kreeg ook met 27 weken een mailtje met de bon die je moest uitprinten. @klijntjuh.. wat raar dat de te laat bent voor de blije doos. heb je hem wel aangevraagd?
Ik heb vorige week een mailtje gehad en heb hem vandaag opgehaald. Vond hem erg tegenvallen, terwijl ik er erg positieve verhalen over had gehoord. Bij mij zat er in: speentje I love mama, slabbetje, rompertje, flessenspeen (maar geen fles) babydoekjes van Pampers en héél veel folders. Maar...je mag een gegeven paard niet in de bek kijken, dus alles is netjes de kast ingegaan
Ik vond hem juist wel leuk! Ik had: Speentje I love mama flessenspeen bibi rompertje spuugdoekje voor over je schouder kleine verpakking billendoekjes 8 pampers e kortingsbonnen voor 10 euro korting op 3 pakken luiers 2 blikjes bavaria 0.0% witbier En een tijdschrift over de bevalling Vond hem leuker dan de etos doos.
Weet je wat ik zo jamer vindt dat mensen zeggen hij valt me tegen maar je hoort niemand er nog bij zeggen dat gewoon wel 1 jaar lang een tijdschrift krijgt Super toch fijn tijdschrif
Ik kreeg afgelopen donderdag de bon (26 + 3) en heb hem meteen opgehaald. Het tijdschrift vind ik super! De doos viel me erg tegen. Maar ja, inderdaad, wat je krijgt is fijn. De etos/felecitas doos vond ik veel mooier.
Ik weet niet meer wanneer ik de doos kon ophalen, maar wel dat ik de blije doos 2 keer mocht ophalen! Kreeg namelijk 1 bon per mail en vervolgens nog 1 via de post. Bij mij zaten er veel luiers maatje 1 in en dat in 2 dozen! De dozen zitten idd vol met reclamemateriaal, maar toch ook wel met leuke dingen, zowel de blije doos als die van Felicitas. Ik was er iig blij mee. En idd, het tijdschrift is erg leuk.
Hier ook nog niets Ook krijg ik wel trouw Wij Jonge ouders.... Bij de Prenatal nagevraagd een maand geleden en die zeiden dat het heel erg verschilt. De ene krijgt met 28 weken al bericht en de ander pas veel later...
Ik vind het tijdschrift ook heel leuk, maar de inhoud van de doos viel me toch tegen: een speentje, een flessespeen zonder fles, een rompertje, wat luiers (wel in een handig meeneemhoesje), een blad over de bevalling, een spuugdoekje, een berg reclame... dat was het wel zo'n beetje.
En dat voor een doos waar je heeel veel geld aan hebt besteed. weet je ik snap julie gevoel wel.tis spannend zo'n doos open maken. tis leuk als er leuke dingen in zitten. Fles speentje erg makelijk zonder fles want je maakt zelf de keuze welke fles en bij de meest past ie of nu er op. of straks als je een sap flesje gaat gebreuke maar een speentje kost 2,99 een romper kost 3 stuks 5,00 een flesen speentje kost 1,49 (etos eigen merk) een pak luiers kost 9,79 (wel een groot pak pampers mini) een spuugdoekje kost 1,50 3 stuks hema Ik vindt dat best een leuk gratis cadeautje