Ik vrees dat het zo'n beetje klaar is met de borstvoeding! Na een aantal dagen borstweigeren door een oorontsteking, stress van mijn kant door persoonlijke omstandigheid en aansluitend twee dagen koorts bij mij is mijn productie bijna helemaal weg. Ik ben al drie dagen continue aan het kolven en aanleggen maar het helpt helemaal niks. Zelfs vanochtend had ik geen hele volle borsten meer, hij had gelukkig nog wel genoeg. Ik ben gewoon een beetje verdrietig dat het nu klaar is. Ik had graag zelf willen kiezen wanneer het genoeg was of dat J er zelf voor koos. Ik had hem zo graag langer gevoed! Liefst minimaal acht maanden, net als de eerste. Als iemand nog de gouden tip heeft dan hoor ik het graag, maar ik ben bang dat het bijna klaar is.
Gewoon aanleggen, diep ademhalen en doorgaan met leven. Moeilijker is het niet. Dat je borsten leeg voelen wil nog niet meteen zeggen dat ze ook leeg zijn. Met rust en geduld kom je vaak een heel eind.
Inderdaad heel veel rust nemen en heel veel aanleggen! Vooral live laten drinken. Ik heb ook ooit zo'n dip gehad dat ik bang was dat het klaar was maar na twee dagen dronk ze weer als vanouds! Succes, het hoeft niet over te zijn!