Hoi Allemaal, Ff mijn ei kwijt hoor... Na 7 jaar proberen zijn we eindelijk naar het ziekenhuis gegaan. Alle onderzoeken gehad en zowaar alles was goed... een zogenaamde onbegrepen vruchtbaarheidsstoornis. Ah well ze zouden ons gaan inplannen voor IUI. Nog voor de brief van de arts op de mat lag jawel eindelijk een positieve test!!!!!! Dus IUI maar weer afgebeld. Zit nu op bijna 6 weken maar ben oh zo onzeker. Dan heb je weer krampen dan weer niet dan een beetje rozige/bruine afscheiding (wel heel weinig en licht) en dan is het weer normaal. Ik heb alleen niet heel veel afscheiding hoor iedereen over meer afscheiding maar dat heb ik dus niet.... Ben wel hondsmoe heel soms misselijk in de zin van heb ik nou honger of niet en opgeblazen buik met veel lucht. Is dit nu allemaal normaal? Ik mag 12 april voor de eerste echo ben dan 8 weken dus hoop wel wat te zien/horen. sorry voor het hele verhaal maar hoop dat sommige dit herkennen... Liefs Claudia
Gefeliciteerd! Wat bijzonder dat het toch via de natuurlijke weg is gelukt! Menstruatie-achtige krampen zijn heel normaal en af en toe wat roze verlies kan ook geen kwaad. Opgeblazen gevoel, hongergevoel etc. horen er ook allemaal bij! Je lijf is druk an het werk en moet ook wennen aan het hele hormonencircus. Ik duim voor een mooie echo op 12 april.
Dank voor je reactie Helen1971 Die onzekerheid zorgt ern wel voor dat je soms niet kan genieten. Denk dat het allemaal wat geruster word als de echo goed is.
Ik herken je ongeristheid wel hoor..ik heb ook héél lang moeten wachten op dit kindje en het duurde bij mij echt best lang voor ik een beetje kon ontspannen en vertrouwen kreeg. Laat je nog wel even horen hoe de echo was?
Tuurlijk Het is ook erg fijn dat je hier even je gal kan spuwen maar de leuke dingen moeten ook vermeld worden haha
Gefeliciteerd! Wel een hele opluchting dat het uiteindelijk toch nog is gelukt! Mijn zus heeft er ook zolang over gedaan en ook uiteindelijk zwanger geworden maar heeft dan wel weer in MMM gezeten en heeft nu een tweede. Al die klachten die jij nu heb horen er allemaal bij. Sommige voelen niks sommige wel. Bijvoorbeeld mijn moeder, die voelde ook niet veel. Ik wens je een gezonde zwangerschap toe en probeer te genieten!