Ik ben nu 1week overtijd ik heb al 1keer getest en die was negatief, ik heb nog steeds last van gevoelige borsten en af en toe wat misselijk heb helemaal geen last van afscheiding of slijm of wat dan ook. ik snap er niks meer van herkent iemand dit. heb ook geen menstruatie krampen heel af en toe wat steekjes in mijn buik en meer niet.
Wanneer heb je getest? Vanmorgen? Ik zou namelijk gewoon nog eens testen. Als je vanmorgen getest hebt over een dag of drie maar weer eens. Wel vervelend die onduidelijkheid. Veel succes.
ik herken het wel hoor, ik zit in afwachting van toch ongesteld worden, al paar keer getest maar helaas........is neiet goed voor me , spookt door mijn hoofd, kan aan weinig anders denken. als ik jou was zou ik gewoon morgenochtend nog een testje wagen (ga ik dus ook doen)
hey meiden,, geen bloed blijft moed.. ik heb zelf pas na 3 weken en 4 dagen overtijd voor eerst possitie getest.. sommige vrouwe is ei later of maken laat hcg aan.. 3 dagen wachten en weer testen is mijn raad.. ik duim voor jullie.. groetjes
Ik had precies hetzelfde.. Eerste keer getest was ook negatief en een week later was het heel vaag. Dus ben ik naar de dokter gegaan en heb daar mijn urine laten testen. Die gaf me wel duidelijkheid ik ben zwanger. Na hoeveel dagen heb je getest? Ik zou het gewoon nog eens proberen en weet je het niet zeker en je ongesteldheid blijft uit gewoon even naar de dokter gaan dan weet je het zeker.
Ik ben nog nooit aan de pil gegaan in 2009 bevallen van een zoontje en daarna ben ik ook niet aan de pil gegaan. vorige week zaterdag 19maart was mijn nod maar niks geen bloed, dus maandag 21maart getest test was negatief, zondag 27maart getest en test weer negatief nu weet ik het niet meer ik heb nog steeds geen menstruatie krampen en geen afscheiding niks te zien wel nog steeds gevoelige (.)(.)
Jeetje wat vervelend dat je ook nu nog steeds negatief blijft testen. De Symptomen die je noemt had ik wel allemaal het tegenovergestelde toen ik net overtijd was en zwanger ben. Ik had juist nog geen gevoelige borsten in het begin, ook niet misselijk. Wel afscheiding en veel slijm. En heel erg het gevoel dat ik ongesteld ging worden, en die krampen hielden ook zeker nog tot de 6de week ongeveer aan. Maar elke zwangerschap is anders en alle symptomen zijn anders bij iedereen, ik hoop van harte voor je dat het raak is!!
Heel herkenbaar allemaal... Ik heb dat vorige week ook gehad, ik heb op de dag dat ik ongi had moeten worden een test gedaan endie was negatief.. een paar dagen later heb ik nog een test gedaan, maar toen was het een heel licht streepje echt bijna niet zichtbaar en niet binnen de genoemde tijd zichtbaar geworden.. Toen heb ik 3 dagen daarna ook nog een keer gedaan (drie x scheepsrecht zeggen we dan maar) en die was super positief de eerste test was van de c1000 huismerk de 2e test was van de apotheek ook huismerk en de laatste was dus echt positief van de clearblue zonder digitaal displaytje maar gewoon met streepjes en een plusje Voelde me zo onzeker, maar toch ook weer zeker van het feit dat ik dus zwanger ben... Je gevoel zegt soms ook al heel veel Serkte en succes er allemaal mee