Ladies, ik zit ff met een vraagstuk. Had pas een dinsdag mijn eisprong verwacht (altijd wel vrij regelmatige cyclus) en ben dus vrijdag begonnen met ovu testjes. Dit blijkt nu OF net op tijd te zijn geweest, of net te laat, want vrijdag was ie vrij donker.. en daarna liep het weer af. Is de test van vrijdag 12u positief geweest? Of zou ie donderdagavond geknalt hebben...?? Vrijdagavond laat had ik flinke ovu pijn aan de rechterkant en dit was vrijdag op zaterdag 's-nachts weer weg...heb je dit normaliter voor je eisprong of erna? En wanneer zou ie dan geweest zijn ?? We hebben dinsdagavond, donderdagavond en vrijdagavond seks gehad.. zou dit goed moeten zijn geweest? Vind het zo gek.. heb normaal altijd pas zo'n 2 weken na mn ongi mn ei, en nu al zo snel..kan dat geen kwaad?
Op basis van déze testen kun je niet zeggen of je eisprong al is geweest. Deze zijn allemaal negatief. En je weet niet of hij ervoor positief is geweest, dát kan je hieruit niet aflezen.
Hoi, dankjewel voor je antwoord..maar de bovenste is wel een stuk donkerder dan de rest.. dus ik denk niet dat dan de piek nog moet komen maar al geweest is..toch? En zou de bovenste niet gewoon positief kunnen zijn? Niet iedereen test super donker met ovulatietesten
Hihi volgens mij heb ik mezelf verkeerd uitgelegd, of niet duidelijk genoeg iig. De bovenste test is mijn EERSTE test, dat was vrijdag om 11:00. De test daaronder was van vrijdagavond 18:00 en de onderste test was van zaterdagochtend 11:00. De testjes zijn duidelijk aflopend..en in combinatie met mijn ovulatiepijn vrijdagavond, kan ik denk ik wel concluderen dat ik waarschijnlijk net mijn knaltest heb gemist..
Pijn hoort bij het groeien vd eitjes en niet vd eisprong zelf. Hoe was je test vandaag? Ik denk zelf dat hij nog moet komen namelijk. Je ziet wel vaker dat een ovulatietest na menstruatie vrij donker is, om vervolgens af te lopen en tijdens de lh piek weer te gaan knallen. Even doortesten om te kijken wat er gebeurd. Hij kan maar zo vandaag of morgen ineens gaan knallen.
Thanks! Ik ga vanmiddag als ik thuis ben van t werk even testen . Ik upload m dan hier ook eventjes voor jullie mening
Ja, altijd rond de 28 dagen. Na de bevalling tot op heden eigenlijk ook altijd vrij regelmatig. Daarom verbaasd dit me nu enigszins, mocht de eisprong al geweest zijn. Maar ik test nog wel even verder..als ik dinsdag nogsteeds zo'n omo test heb ga ik er wel vanuit dat mijn eisprong al geweest is..