Ja is ook zo! De hoofdreden dat ik wilde afvallen is ook dat mn bikini niet meer mooi zat. Vandaag vond ik het al een stuk mooier. Als die dan aan het eind van de vakantie ook niet meer zo mooi zit maakt het niet uit. Ik heb weer tot volgend jaar om in vorm te komen
We eten niet elke avond avg. Maar ik wil toch zeker wel meer bewegen deze vakantie periode. Volkoren boterhammen zullen vaker vervangen worden met krentenbollen ed. Dat is dan in combinatie met een uitje waarbij weer meer bewogen word. Ik probeer de minder slechte keuzes te maken. Bijvoorbeeld een raketje ipv een magnum. Vandaag hebben we 24 km fietsen gehaald. Waarbij mijn 6jarige zelf fietste. Het is veel voor hem. Maar we hebben daar zeker wat 'bewegingsruimte'. Daarnaast probeer ik mijn weekendtaken door de weeks te doen zodat ik in het weekend nog wat kilometers kan maken met mijn dochter. Maar wat er allemaal van terecht gaat komen weet ik niet. Ik probeer telkens als iets niet gaat zoals ik had gepland op herberekening over te gaan ipv automatisch meer slechtere keuzes te maken. Dat is denk ik mijn grootste valkuil. Slechte keuzes maken door een gebrek aan aandacht ervoor. Edit @Neuzeke Ik had jouw laatste bericht nog niet gelezen
Sjonge, weer wat aangekomen, was er net af. Ik krijg het even niet voor elkaar mezelf het zetje te geven om de laatste kilo's er nog af te krijgen. Maar ik blijf onder de 69, dus als ik het voor nu zo hou, is het ook wel goed.
Dat is voor de zondig momenten e . Als je dan van de lekkere, degenen neemt met minste calorieën, kunnen we onszelf sussen
Deze nacht sliep ik in het ziekenhuis en ik voel me nu uiteraard wat blluuh. Bewegen gaan we wat moeten zien vandaag. Het doel is 10 000 stappen maar we gaan zien. Eten: Ontbijt: Optimel 0% met spelt en kiwi Tussendoor: Water meloen Middag: Volkoren wrap met kip , komkommer en tomaat. Namiddag: Iseay skyrr appel. Avondeten Oven frietjes met rundsbrochette, rauwkost mengeling en champignonsaus . Avond sneukel Halve appel met kaneel .
Ik heb een gekke week gehad en nog helemaal niet veel gesport deze week, dus na werk even hardlopen. Gelukkig is het vandaag nog niet zo warm. Net even een gekookt eitje op en ga zo aan mn magere kwark met fruit en amandelen, zonnebloempitjes en pompoenpitjes.
Heb je onderzoeken lopen in het ziekenhuis @Neuzeke ? Hopelijk niks ernstigs, sterkte! Wat is jouw streefgewicht @Liekje81? Ik heb voor vandaag nog op de planning 4 volkoren crackers met hoemoes en komkommer, wortel, paprika en snacktomaten. Als tussendoortje magere kwark met aardbeien en vanavond eet ik een stoommaaltijd kip tandoori. Ik ga ook nog even de stad in met een vriendin voor een drankje. Morgenavond een feestje met veel drank en frituursnacks... verder maar een beetje opletten
62 tot 65 kilo. Ik weeg nu tussen de 68 en 69. 68 heb ik precies een BMI van 25. Dus wil echt nog iets minder.
Ik heb aan een ingreep omwille van kanker, ernstige slaap apneu over gehouden. Mijn nachtje ziekenhuis was dus een date met het slaap labo Zondig momenten mogen er zijn e. Als je dan de rest van de dag gewoon doet en mss wat extra beweegt , hoeft het geen groot probleem te zijn e. Het is maar als je iedere dag zondigt dat er niets zal veranderen.
Wat heftig! Ben je van de kanker wel helemaal hersteld nu? Heeft dat nog invloed (gehad) op je gewicht of eetpatroon?
Als de grote scan en echo volgende maand goed zijn, ben ik 1 jaar kanker vrij. Bijzonder weinig bewegen (kwam door de ziekte die ik doormaakte, net voor ik hoorde dat ik kanker had ), het soort kanker (schildklier), mijn man die de keuken overnam + vaak tussen de onderzoeken door wat klein ipv deftig eten en bijzonder slecht slapen zorgde dat mijn gewicht alle kanten opging.
Naar dat je zulke klachten hebt gehouden na je kankerbehandeling @Neuzeke. Hopelijk kunnen ze je helpen!
Ben vandaag in elk geval goed bezig! Na werk 5km hardgelopen en de laatste 2 gingen in meer dan 10 km per uur, hoppa! En wilde nog wel bijna stoppen na 4 km. Heb goed gegeten vandaag, en nu aan mn diner!