Hier ook een prima dag. Ik heb nu 7500 stappen en seffes doe ik nog een 3000 tal stappen . Eten ook prima dagje. Morgen ligt ook al vast. Ontbijt : altijd hetzelfde. Tussendoor : fruit Middag: nog eens een paprika bodem pizza (restjes verwerken). Namiddag : oppo brownie ijsje Avond: prei met een stukke zalm. Avond sneukel : frambozen
Hoe gaat het hier? Ik heb dit weekend niet op de calorieën gelet vanwege 2 feestjes. Vandaag wel weer normaal gegeten. Of eigenlijk zelfs heel weinig (appel, salade, lu crackertjes, plakje kaas, zalm, beetje rijst, wokgroenten). Ik zit nu op 938 calorieën. Zo nog kwark eten, maar ik heb met dit weer ook echt geen trek. Ik had wel zin in frisdrank en heb een redbull light gedronken Niet echt een gezonde keus, maarja. Drinken jullie normale frisdrank of Light? @Neuzeke ik heb de straciatella van kvark gekocht en ik vind hem best lekker. Heb ik toch een beetje het gevoel dat ik ook lekkere dingen kan eten zonder een caloriebom te nemen. Bedankt voor de tip
Hier gaat het prima. Ik heb wel zin in fruit, hapjes en alcoholvrije drankjes . Maar niet aan toegegeven. Ik drink light maar 90% van dd tijd gzwoon spuitwater of water met een smaakje. Ontbijt: optimel 0%, kiwi en gepofte spelt. Voormiddag : 10 kersen. Middag: 4 maiswafels met philadelphia, kippenwit en komkommer + tomaat Namiddag: paar druiven Avond : volkoren pasta met een berg aan groenten. Avond sneukel: isey skyr licht gezouten caramel. Zo meteen als de jongste slaapt en de warmte wat weg is, ga ik wandelen
Morgen is mijn menu ook niets speciaal. Ontbijt: altijd hetzelfde Voormiddag: gele kiwi Middag : omelet met groenten Namiddag :kersen Avond: sla, tomaat, wortel, gegrilde kip Avond sneukel: gepofte chips achtige dingen.
Vorige week ben ik op kamp geweest met mijn groep 8. Zowaar afgevallen, die zag ik niet aankomen. Vast pure stress, haha. Heel het weekend niet echt opgelet want... tja... geen excuus. Gewoon moe denk ik en blij dat het kamp erop zat. Toen is er dus wel weer wat bijgekomen. Mijn voornemen was om deze week dan wel een beetje rustig aan te doen. Maar eigenlijk is dat kansloos, in de laatste schoolweek met 3 feestjes. En vandaag had ik niet eens een feestje, maar er was wel chocoladetaart.
Ik woog zaterdag nog steeds 70,5 kg. Niets er af maar ook niet er bij. Ik was van plan om deze week aan een strak eetplan te houden. Gaat nu al mis . Vanwege de warmte ook niet zo veel trek.
Geen idee hoe het hier gaat. Waarschijnlijk niet best De weegschaal heeft het opgegeven Weekend feestje gehad van schoonmoeder. Groot stuk taart en 2 glazen wijn en wat hapjes. Verder snoep ik teveel. Lijk ik nooit verzadigd, waardoor ik steevast extra opschep. En ben ik te moe voor serieuze beweging. Eten is wel redelijk gezond. Veel rauwkost en extra groenten. Maar ik zal maar even geen calorieën tellen Light frisdrank lust ik niet. Gelukkig houd ik wel van water. Eventueel met schijfje citroen. En af en toe een radler 0.0 of bitter lemon. (Of wijn of bier )
Ik drink nooit frisdrank. Eigenlijk alleen water en suikervrije ranja. Geen idee hoe het gaat, heb afgelopen dagen niet op de weegschaal gestaan. Na het weekend kom ik toch altijd aan, en zo einde van de week gaat er weer wat af. Ik hoop dit weekend eindelijk eens onder de 68 te komen. Was zondag jarig, dus taart. Ook zaterdag al taart, want toen kwam mn schoonzus met schoonmoeder. Gisteren laatste stukje op Zondagmiddag lunch bij mn vader, met broodjes en hagelslag, dus ook niet echt gezond. En zoals elke maandag, een snaaibui. Dus vanaf vandaag mn best weer doen, haha. Morgen ook weer hardlopen, afgelopen dagen vond ik het te warm.
Nog gefeliciteerd met je verjaardag @Liekje81! Heb je leuke cadeaus gehad? Ik ga vanavond wandelen met een vriendin. Vanmiddag een uurtje gefietst... dom idee natuurlijk. Ik had zin om te fietsen en dacht dat het wel zou waaien als je in beweging bent. Maar nee, ik kwam met een oververhit hoofd thuis @Neuzeke ik heb nu ook de skyr caramel met zout gekocht. Ben heel benieuwd! Zulke tussendoortjes maken me erg blij Doordeweeks heb ik er echt geen moeite mee om me aan mn eigen richtlijnen te houden. Het weekend laat ik het wel los. Ik hoop dat ik na de vakantie ook zonder moeite dit ritme weer op kan pakken. Ik ben van 68 kilo nu na een maand terug naar 64. Als ik rond kerst op 60 of 58 zit vind ik het goed en dat wil ik dan vasthouden.
Geld, gebruik ik voor een nieuw GPS hardloophorloge (die ik al gekocht heb, haha), een nieuwe sportbh, nieuw telefoonhoesje voor het hardlopen. En van mn vriend komt morgen binnen als het goed is. Geen idee daarvan nog. Ik heb het verder niet groots gevierd.
Is hier juist andersom. In het weekend heb ik mn vriend nog die me beetje steunt. Doordeweeks ben ik alleen en dan vind ik dat veel lastiger.
Zulke tussendoortjes zijn idd leuk. Zeker omdat het gewoon oké is dat je het eet. Mijn man is nu terug 1,5 week thuis en dat vind ik op vlak van eten niet goed. Hij is (net zoals ik, alleen kom ik bij en hij niet ) van de hapjed, drankjes, lekker bbq, lang tafelen, ontbijtmandje,....
Bij mij is het juist andersom. Mn man vindt het gezellig om samen te borrelen en anderlei rommel te eten
Dat is hier ook het probleem. En dalijk in de vakantie nog veel erger "want het is vakantie " En nu ook een uitdaging. We vertrekken dinsdag al en de diepvries moet leeg. Bovenste la ligt dus vol met ijsjes....
Heerlijk hardgelopen rond 9 uur. Beetje nat geworden, maar ach Eindelijk niet zo warm. Vanochtend 68,4. Zou ik dan zondag eindelijk eens onder de 68 komen? Hang al 3 weken tussen de 68 en 69, nu wil ik toch wel weer wat minder.
Welke afstand loop je meestal @Liekje81 en hoeveel keer per week? Ik was vandaag bij m'n ouders en reed net na het eten naar huis. De verleiding om onderweg een mc flurry te halen was groot. Ik heb me kunnen beheersen en zit nu thuis aan een extra grote bak kwark met frambozen. Niet helemaal hetzelfde, maar goed we doen het er maar mee
Zo ik heb de dag met enorm veel aanbod van dessert en lekkers overleefd. Ik at 2 mini pastel de nata en 1 stukje confituur taart. Ik ben verder klaar om vis te worden door al het water dat ik dronk. Als avond eten heb ik lekkere tomaten met mozarella, rucola en balsamico genomen Er was veel aanbod van pasta maar dag heb ik gelaten. Al bij al viel het goed mee. We zijn ook met de fiets gereden, dus dat is mooi meegenomen.