Blij en gezond afvallen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mamafiets, 20 sep 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liekje81

    Liekje81 VIP lid

    6 sep 2013
    18.635
    21.131
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Morgen na een aantal dagen weer op de weegschaal! Hoop zo dicht mogelijk tegen de 68 te zitten. Daarna hoop ik eindelijk eens door met afvallen.
    Net na werk ff 5km eruit geknald, ging superlekker. Morgenochtend met een vriendin lopen. Ook zo fijn dat mn hieslpoor zowat weg is! Kan ik weer wat meer hardlopen.
     
    Mamafiets vindt dit leuk.
  2. Mamafiets

    Mamafiets VIP lid

    22 apr 2019
    14.776
    25.852
    113
    Vrouw
    Dieet weer oppakken gaat moeizaam. Heb heel de tijd trek, terwijl de maaltijden gewoon prima vullend zouden moeten zijn (waren ze eerder in dezelfde hoeveelheid ook)

    Dus af en toe wat extra's tussendoor. Soms gezond (fruit/noten) soms wat minder gezond (chocolade / granenreep)

    Bewegen gaat top! Gisteren harfloopschema 7-8-7-8 minuten met 2 min wandelen ertussen.
    Als ik tussen iedere training 2 rustdagen pak zit ik begin oktober op 30 minuten. En voor extra motivatie heb ik mij ingeschreven voor de Eindhoven city run (5k) op 9 oktober. :)
     
  3. Liekje81

    Liekje81 VIP lid

    6 sep 2013
    18.635
    21.131
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Leuk die run! Net een beetje ver, anders ging ik mee! Ik heb de 25e een loopje van 5km hier in het dorp.
    Hier gaat het ook nog niet zoals ik wil, ik heb in de avond geen rem op snaaien :| Maar goed, ik kom ook niet aan. Dat wel fijn.
     
    Mamafiets vindt dit leuk.
  4. Armina

    Armina Niet meer actief

    Hoe gaat het dames? Ik blijf qua gewivht op 71 kg hangen. Komende week ga ik weer een poging doen om minder te snaaien. Eigenlijk hetzelfde verhaal: overdag gaathet goed maar 's avonds.... :oops:

    Vorige week een nieuw sportschema gevraagd bij de sportschool. Twee weken geleden hsd ik een medische keuring waarbij ik ook een fietstest moest doen. Resultaat was dat ik een redelijke conditie heb. Dat vind ik toch niet goed genoeg en ga nu met dat nieuwe schema aan mijn conditie werken.
     
    Mamafiets vindt dit leuk.
  5. Liekje81

    Liekje81 VIP lid

    6 sep 2013
    18.635
    21.131
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Hier hetzelfde probleem. Ik blijf tussen de 68 en 69. Valt op zich niet eens tegen qua op gewicht blijven, want heb het weekend bv echt nergens op gelet.

    Aan het sporten ligt het niet. Hardloop 3x, soms 4x per week. Gisteren hardloopwedstrijdje bij ons in het dorp gehad. 5K. Mijn doel, na allerlei blessures afgelopen jaar, en nog hielspoor, was onder de 30 minuten. Toen was mn hielspoor over en kon ik vaker hardlopen, en was mn doel uiteindelijk rond de 29 minuten. Heb m gelopen in 27.50! Helemaal blij.

    Met het echte afvallen sportte ik meer. Miss toch doordeweeks weer 1 a 2x op de crosstrainer erbij. En wil aan krachttraining beginnen. Heb op Instagram een leuke iemand die ik volg, maar ik wil eigenlijk via Youtube doen. Is veel makkelijker.
     
  6. Mamafiets

    Mamafiets VIP lid

    22 apr 2019
    14.776
    25.852
    113
    Vrouw
    Ik schommel weer rond de 75 :cry:
    Afgelopen weekend nogal hard omhoog geschommeld. Uitje met mijn moeder inclusief 2 overnachtingen met ontbijt, 2 keer uit eten. En lekkere versnaperingen op de boot (was in het hoge noorden dus heb genoten van het suikerbrood :D)

    Ook al een week niet getraind. Wel lekker uitgewaaid. En ik weet nu dat je van zeilen ook spierpijn krijgen. En hoe gaaf het is om te doen :).
     
    Liekje81 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina