Mamafiets. Start 20-9-2021 76,2. Huidig: 74,6. Streef: 68,2. Afgevallen: 1,6 in 1 weken. Te gaan 6,4 kilo Neuzeke. Start 18-8-2021 86,9. Huidig: 78,3 Streef: 74,5kg. Afgevallen 8,7 kilo in 7 weken. Te gaan 4,3 kg. Mississippi Start 26-02-2021 97,5 kg Huidig: 82,5 kg Streef: 75,0 kg. Afgevallen 15,0 kg in ruim 6 maanden. Te gaan: 7,5 kg. Merlino Start 16-09-2021 61,4 kg Huidig 58,5 kg Streef 53,5 kg Afgevallen 2,9 kg in 2 week. Te gaan 5 kg.
Gelijk gebleven Zo niet motiverend. Pfffg. Heb ik dus altijd. Eerste week gaat als een malle en heel snel daarna blijft t hangen. En nee. Mijn cyclus is het probleem niet. Ik heb geen cyclus. Ik ga jullie nodig hebben om me op t padje te houden. Vanmorgen gestart met yoghurt met schepje havermout en aardbeien. Kast ligt vol groenten. Dus daar zal het niet aan liggen. Moet alleen in mijn jood nu goed blijven en niet teveel aan de cijfertjes denken Nu eerst werken. Vul straks de lijst wel in.
Mag ik met jullie meeschrijven? Ik zie dat veel van jullie koolydraatbeperkt eten en dat wil ik graag weer goed oppakken. Nu zijn mijn ontbijt, tussendoortje en middageten altijd goed maar daarna gaat het mis Er moet deze winter zo’n 7 kilo af want ik krijg klachten van mijn opgeblazen buik. Afgelopen jaar ben ik blijvend een kilo of 8 af gevallen en nu schommelt het al een hele poos tussen de 75 en 77. Ik wil dus graag naar de 68 kilo en dat wil ik bereiken met 2 keer sporten en khb eten.
Joh, dat is vast vocht vasthouden van al dat werken, ik heb dat altijd na sporten en jij hebt vast veel meer gedaan dan ik tijdens sporten kop op! Volgende week schiet je opeens weer omlaag!
Gezellig dat je meeschrijft! Knap, al 8 kilo er blijvend af, dan gaat de rest je ook lukken! Wat voor sport doe je?
Thanks. Heb vandaag de halve dag op de wc gezeten. Liters geplast gewoon Dus ik denk dat je gelijk hebt. Was me ook aan het bedenken dat ik doordeweeks heel verl thee drink en in het weekend vooral koffie.
Ik goede weken fiets ik dagelijks, wandel ik een keer extra en volg ik 2 groepslessen in de sportschool. Xcore en een lesje waarbij ik een half uur buik, billen en boven benen train. de laatste weken merk ik dat ik niet helemaal in het ritme kom, idem met het eten
Hihi, echt irritant dat plassen. Maar, misschien morgen toch een klap naar beneden. En morgen komt je nieuwe bank toch?
Gezellig Waar gaat het mis bij jou? Inspiratie avondeten? Wij hadden vanavond een bijzondere combi (als in , had ik zelf nooit bedacht zo) van kipfilet met radijs, paprika en avocado. Volgens het recept moest er tofu bij. Dat heb ik vervangen door minikrieltjes in de schil (5 min airfryer, daarna meebakken met de kip). Gekruid met chilipoeder en zwarte peper. En afgetopt met een kloddertje Aioli. Ik volg min of meer de weekmenu's uit het boek van happy Healthy. Zo leer je weer nieuwe recepten of verrassende combinaties.
Slaap je goed? Ik merk dat periodes met minder slaap meteen betekenen dat ik dan te weinig energie heb voor sporten of boodschappen/koken. Paar nachtjes goed doorslapen en dan zit het bewegen er zo weer in. En heb ik ook zin om lekkere gerechten uit te zoeken en maken. Dussss dames... ik kruip erin Welterusten.
Ik plan mijn avondeten maar dan kook ik voor mijn gezin lekker en uitgebreid en zit ik aan een stronk witlof met kaas.. hahah Dat motiveert niet echt op lange termijn. Vorige keer hielp het mij om van elke maaltijd foto’s te maken. Dan deed ik echt mijn best voor een lekkere maaltijd. Dus dat ga ik weer oppakken!
Haha een stronk witlof, ja nee, dat zou hem voor mij ook niet doen haha.. maar inderdaad: als je iets lekkers hebt om te eten, lijkt het ook wat minder op dieet. Misschien hebben de andere dames nog tips qua diners, ik ben er nog niet zo in thuis, in koolhydraatarm, bedoel ik. Wel in eten, haha, maar daarom ben ik nu ook op dieet
Niet alleen goed voor de energie. Ook voor uw kilo's . Ik heb een probleem met mijn MRA beugel en zie de bui al hangen. Als dit iets is van lange duur, gaat de weegschaal sowieso stijgen.
Slapen gaat heel goed. Ik weet van mezelf dat ik heel gevoelig ben voor slechter weer. Dan heb ik alleen maar zin in bankhangen, Netflix en chocolade. Wel een uitdaging voor de komende periode
Ah ik moest even kijken wat het was en even schakelen, maar dan slaap je slechter en merk je dat in je behoefte aan voeding? Meer snaaizin?
Slaapstoornissen (ikzelf heb remslaap probleem, OSAHS en UARS) hebben een invloed op uw hormoonspiegel, spijsvertering en de verbranding. Simpel gezegd zorgt het 1ne ervoor dat je meer honger hebt , minder het voldaan gevoel en het andere zorgt ervoor dat uw lipiden minder snel uit uw bloedbaan verdwijnen.