Zolang mijn gewicht blijft dalen is het goed. Zou zonde zijn anders . De rest van de last kan ik niets aan doen maar dat gewicht zou ik jammer vinden.
Jij bent echt al heel goed bezig! Zie net jullie rijtje. Ik zal mezelf er ook ff opzetten. vandaag goed gestart. 2,5 km gelopen (jongste lopend naar school gebracht en haal hem zo weer lopend op) Ontbijt: 2 crackers waarvan 1 met kipfilet en komkommer en 1 met kaas Tussendoortje: gevuld eitje, 2 blokjes kaas, 2 tomaatjes en 1 rolletje vleeswaren met geitenkaas. als lunch neem ik vandaag witlofsalade en als avondeten zuurkoolschotel met iets minder aardappelen. Tussendoortje zal hetzelfde als net zijn.
Ik kook gewoon voor mezelf en de rest eet maar lekker met me mee (of een tosti als ze het echt niet lusten). Vaak maak ik er dan wel wat aardapprekroketjes of frietjes uit de airfryer bij voor de jongens.
Herkenbaar! Warme chocomel met slagroom en een dekentje op de bank. Hoewel het ook heerlijk kan zijn om met harde wind en regen te wandelen. (En dan daarna warme chocomel met slagroom ) Maar heb een redelijk alternatief gevonden. Vanille caramel thee. Heerlijk zoetige smaak en lekker warm
Hmmm. Witlofsalade. Dat is alweer lang geleden. Hoe maak jij die? Ik standaard met blokjes ham en een eitje. En dressing van yoghurt met mosterd.
Pff. Hier vanmorgen met knallende koppijn wakker geworden. Toch iets te veel hooi op de vork genomen. Nek zat gisteren al helemaal vast. Gelukkig kon man zoon naar school brengen. Dus werk geappt en weer in bed gekropen tot 13.00 uur. Geen ontbijt gehad dus. Nadeel van hoofdpijn is bij mij dat het minder wordt als ik eet. En dan liefst knapperig en zoet. Mijn lunch was dus 2 speltcrackers met kaas en een wafeltje met chocolade. En zonet is de bank geleverd. Dus weer met meubels aan het slapen geweest. Maar het resultaat is er
Vanochtend ben ik weer lekker naar de sportschool geweest. De jongste van 2 mag mee, want ze hebben ook kinderopvang. Kind blij, en mama blij. Ik heb weer genoten van een lesje body pump. Daarna de dagelijkse boodschappen maar gelijk gehaald. Dat blijft een uitdaging met een kind dat alles wat zoet is in je karretje wilt gooien. Ik heb net op de bank weer genoten van een stukje pure chocolade met caramel. Ik zit stiekem rond te kijken, om een dagje spa met m'n man te boeken. De ultieme verwennerij voor jezelf vind ik.
Mooie bank! Herkenbaar dat je zoet zoekt, bij hoofdpijn. Ik heb dat ook echt nodig, voordat de hoofdpijn wil verdwijnen. En een keertje is echt niet erg hoor.
Mamafiets. Start 20-9-2021 76,2. Huidig: 74,6. Streef: 68,2. Afgevallen: 1,6 in 1 weken. Te gaan 6,4 kilo Neuzeke. Start 18-8-2021 86,9. Huidig: 78,3 Streef: 74,5kg. Afgevallen 8,7 kilo in 7 weken. Te gaan 4,3 kg. Mississippi Start 26-02-2021 97,5 kg Huidig: 82,5 kg Streef: 75,0 kg. Afgevallen 15,0 kg in ruim 6 maanden. Te gaan: 7,5 kg. Merlino Start 16-09-2021 61,4 kg Huidig 58,5 kg Streef 53,5 kg Afgevallen 2,9 kg in 2 week. Te gaan 5 kg. Fien25 Start: 74 kilo (19 April 2021) Huidig: 62,9 kilo Afgevallen: 11,1 kilo Doel: 60 kilo
Mamafiets. Start 20-9-2021 76,2. Huidig: 74,6. Streef: 68,2. Afgevallen: 1,6 in 2 weken. Te gaan 6,4 kilo Neuzeke. Start 18-8-2021 86,9. Huidig: 78,3 Streef: 74,5kg. Afgevallen 8,7 kilo in 7 weken. Te gaan 4,3 kg. Mississippi Start 26-02-2021 97,5 kg Huidig: 82,5 kg Streef: 75,0 kg. Afgevallen 15,0 kg in ruim 6 maanden. Te gaan: 7,5 kg. Merlino Start 16-09-2021 61,4 kg Huidig 58,5 kg Streef 53,5 kg Afgevallen 2,9 kg in 2 week. Te gaan 5 kg. Fien25 Start: 74 kilo (19 April 2021) Huidig: 62,9 kilo Afgevallen: 11,1 kilo Doel: 60 kilo
Ik doe er altijd stukjes kaas, stukjes augurk, appel, pijnboompitjes en een beetje mayo met peper en zout doorheen. Soms voeg ik nog wat rozijnen toe.
Daarom dat ik naar een diëtiste ga. Daar word ik gewogen op een speciale weegschaal en bekijken ze mijn vet en vet rond mijn organen en dat is toch wel belangrijk. Ons avond eten is al binnen. Niet voor herhaling vatbaar. We aten Thaise noedel salade met stukjes chateaubriand . Zonde van het vlees, met een frietjes en bearnaise saus was dat veel beter tot zijn recht gekomen. Mijn man zei: allé binnen een uur hebben we weer honger
Wat gaan jullie goed dames! Fijn, werkt motiverend haha Trek in zoet als je hoofdpijn hebt of je überhaupt niet lekker voelt ken ik... Heb het ook met slaapgebrek, vreselijk Ben het weekend doorgekomen zonder boven m'n calorie budget uit te komen! Zo blij mee. Vandaag voel me niet zo fit, heb dan ook nog niet veel gehad; een banaan, kop soep en een broodje. Heb nergens zin in. Hoop dat ik me morgen weet wat fitter voel
Mag ik ook nog meeschrijven? De Corona kilo's die ik voor de zomer kwijt was zitten er inmiddels weer aa n. Op dit moment weeg ik 77kg en mijn 1e streefgewicht is 74 kg. Uiteindelijk zou ik graag naar 70 kg gaan.
Jahoor, gezellig! Hoe wil je af gaan vallen? Een bepaald dieet? Hier gaat het even wat minder. Het is heel erg hectisch op werk en thuis en ik beweeg te weinig. En doordat ik weinig slaap pak, heb ik de hele dag zin in lekkers. En nu zag ik ook pepernoten in de winkel en ik heb daar zo’n zin in. Heb ze niet gekocht, maar zou er bijna voor terugrijden…
Ik las ergens 1,5 uur slaap . Dan ben je niet fit idd . Sterkte. Hoop dat je snel kan bijslapen. Goed bezig in elk geval.
Lastig he. Dat hectische en slaapgebrek zijn ook mijn grootste valkuilen. Afgelopen nacht als een blok geslapen. Dus vandaag ging weer prima. Met dit weer ontbijt ik met brinta. Heerlijk vind ik dat. En dan gewoon puur zonder iets extra erdoor. Lunch was een restje kip met paprika, avocado en radijs van maandag. Maar net niet genoeg dus heb er 2 stukjes stokbrood met Aioli en hagelslag na gegeten (aioli op de ene en Haarlem op de andere ) Vanavond stamppot met wortel en pastinaak. Beweging? Weten jullie wel hoe lekker mijn nieuwe bank zit
Om te beginnen met 3 kilo en als dat gelukt is nog 4 kilo. Als ik het zo opschrijf denk ik "peanuts" ga ik doen. De praktijk is wat weerbarstiger . Ik volg niet een specifiek dieet. Ik snoep teveel en maak niet altijd een verstandige keuze. e
Yes, al 3 nachten achter elkaar 1,5 tot 2 u slaap En nog een ontstoken oog, dus ik voel me top Gelukkig wel vanochtend 0.4 er weer af