Ze komen er volgens mij aan :-((

Discussion in 'Zwanger worden' started by -, Sep 10, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Hoi allemaal,

ik heb een vreemd gevoel in mijn onderbuik. Niet zoals ik normaal gewend ben als ik ongesteld moet worden maar dit is dan ook de eerste keer dat ik ongesteld wordt zonder pil ... ik herken de pijntjes en krampjes niet ... Ik ging om twaalf uur naar bed en ik kreeg weer zo'n honger gevoel (had genoeg gegeten hoor vanavond) dat heb ik de laatste dagen wel vaker. En nu (1 uur 's nachts) zit ik een broodje met gekookt ei en mayonaise te eten. Maf toch, maar wel lekker ;) ... neem zo nog maar wat (hol,leeg gevoel blijft) en dan maar weer proberen te slapen ...

Ben benieuwd of ze :evil: snel komen of dat ze toch uit blijven ...

2. Niet meer actief

hey Tinky!

Ja ik herken dat wel.

Ik was jaren niet ongesteld geweest omdat ik de prikpil gebruikte.
    Vorig jaar december zijn we gestopt met de injecties. Ik had dus nooit ergens last van. In april werd ik goed ongesteld...zo maar...out of the blue..zonder voortekenen. Ik dus blij want nu konden we langzamerhand toeleven naar een regelmatige cyclus..
    En dat heb ik geweten ook..

Ik was vergeten hoe het voelt om eierstok pijn te hebben ...en ongikrampen...en nog meer van die klachten die bij het vrouwzijn horen, rond die tijd.
    Ik was op een gegeven moment niet eens blij meer dat ik ongesteld werd, zo hevig waren die pijnen..

Nu is het een poosje later en ik merk dat mijn lichaam zich weer bijna heeft hersteld. Ik heb nog wel die maandelijkse ongemakken maar het is niet meer zo erg. Misschien heb ik er ook wel mee leren leven...en wie zegt dat ontpillen makkelijk is?

Dus ik zou zeggen:
    Meid neem die ongemakken voor lief...eet lekker een broodje ei midden in de nacht als je daar behoefte aan hebt (maar denk aan je lijn en neem dan liever light mayonaise :) want voor je het weet ben je tonnetje rond met die middennachtelijke vreetbuien)
    Je zult zien dat de ergernissen minder erg worden en als je dan straks een beautiful babe in je armen houdt, is het het allemaal waard geweest.

Ik ga voor je duimen.

Aoife

Share This Page